Rob Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Gjorde precis klart en film, mina första stunts jag gör seriöst http://www.thegamersalliance.com/?do=dynamic&id=2154 Ladda ner o ge mig kritik tack filmen är inte så lång men har bra kvalite. NY URL: Fungerande http://www.dyklaget-sweden.com/rob/the360.zip http://www.dyklaget-sweden.com/rob/the360.zip Bry er inte om adressen innan. Redigerad 17 juli, 2005 av Rob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 "YOUR DOWNLOAD HAS FAILED!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men, knepigt. för jag laddade upp den riktigt :/ Nån som kan hosta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Snart kommer ny Upload Filmen är bara 1:20 lång men har bra kvalite. Därför är den så stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Laddar nu, den var rätt stor men det går fort. Edit: Den var inte grym precis men sevärd om ni har bra lina! Redigerad 17 juli, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Varför den är stor är för att den har bra kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Varför den är stor är för att den har bra kvalitet. Ja du har sagt det redan... Redigerad 17 juli, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Laddar ner nu Ger betyg sen Kvalitet: Vädigt bra (10) Musik: Inte hårdrock som på dom flesta andra stuntfilmer (8) Stunt: Inte så roliga men...(6) Totalt betyg: 7 Hoppas du är nöjd med mitt betyg Redigerad 17 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hmm, jag har haft mycket problem med den här... I alla mediaspelare får jag samma fel: "wmplayer.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Samma sak händer alltså i VLC och i Winamp. Har det något med att jag saknar codec som behövs eller vad kan felet vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hmm, jag har haft mycket problem med den här... I alla mediaspelare får jag samma fel: "wmplayer.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Samma sak händer alltså i VLC och i Winamp. Har det något med att jag saknar codec som behövs eller vad kan felet vara? Mycket möjligt men det är svårt att veta =/ Sånna där problem brukar alltid lösa sig. Ibland krävs det lite mer möda än andra gånger visserligen. Lycka till för jag kan inte ge något konkret tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hmm, jag har haft mycket problem med den här... I alla mediaspelare får jag samma fel: "wmplayer.exe har stött på ett problem och måste avslutas." Samma sak händer alltså i VLC och i Winamp. Har det något med att jag saknar codec som behövs eller vad kan felet vara? Funkade utmärkt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag kan bara tacka för betygen för att vara min första film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Är det bara jag som har gett betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ja tydligen, INFO: Kommer upp en ny film kanske ikväll. (Har precis lärt mig raila och ska träna bump to house osv) Tänkte om nån ville joina mitt filmteam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Ja tydligen, INFO: Kommer upp en ny film kanske ikväll. (Har precis lärt mig raila och ska träna bump to house osv) Tänkte om nån ville joina mitt filmteam? Jag skulle jätte gärna joina Men jag har spelet på PS2 :'( Redigerad 17 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Då går det ju inte om man inte har en bra recorder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Då går det ju inte om man inte har en bra recorder Nej det går inte :'( Jag kan bara filma med camen på tvn (skämt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kvalité: 10/10 Nästan som att man spelar själv. Stunts: 3/10 Inga speciella stunts. Musik:1,4/10 Hade nästan vart bättre utan musik. Editing: 5/10 Några tips till nästa film: Leta i buskarna efter Fraps Full version så slipper du www.Fraps.com på alla klippen. Spela in från Replays istället blir snyggare. Om du inte gillar Replay Texten: Replay Text Remover Stoppa den i GTA San Andreas/TEXT. Kolla på några andra stunt filmer från SA så kanske du lär dig något nytt. Finns massor här: http://www.gtastunting.com/forums/index.php?showforum=51 Jag rekomenderar SA Smackdown och The Final Destination. Det var allt från mig //Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Thx mr magic, Låten, Ja? hade inget för mig igår så ja tog en skitlåt o gjorde en skitfilm. Tränar förfullt varje dag nu o kollar på andra filmer, nyss lärt mig railat osv. Ska leta efter fraps. Men hur spelar jag in replays? o Hur kollar jag på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Thx mr magic, Låten, Ja? hade inget för mig igår så ja tog en skitlåt o gjorde en skitfilm. Tränar förfullt varje dag nu o kollar på andra filmer, nyss lärt mig railat osv. Ska leta efter fraps. Men hur spelar jag in replays? o Hur kollar jag på dom? Tryck på F1 för att se på Replayen, F2 för att spara Replayen och F3 för att kolla på den sparade. Du behöver inte spara replayen för att filma doc. Tryck bara F1 och sen börjar du filma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts