MTE Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Det kommer svart rök från däcken o avgasrören i mitt gta sa, är den nån modd fil ? eller vad är felet? Redigerad 16 juli, 2005 av MTE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det kommer svart rök från däcken o avgasrören i mitt gta sa, är den nån modd fil ? eller vad är felet? Hur fan ska vi veta det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hur fan ska vi veta det? Chilla han vill bara ha hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hur fan ska vi veta det? Om det är så på dom andra gtaspelen så är det nog ingen mod, smart va!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ge oss ett screenshot el. likn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ge oss ett screenshot el. likn. Vad hjälper det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Vad hjälper det? Nå då kan man se hur allvarligt det är, om det kommer enorma mängder rök eller bara nå små rökpuffar. Bättre det än å säga "Om ni sätter en pingisboll framför Datorskärmen, så stor är det ungefär, om man klipper sönder den lite (bollen)" Redigerad 17 juli, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nå då kan man se hur allvarligt det är, om det kommer enorma mängder rök eller bara nå små rökpuffar. Bättre det än å säga "Om ni sätter en pingisboll framför Datorskärmen, så stor är det ungefär, om man klipper sönder den lite (bollen)" Så om det är sora mängder med rök så är det lättare för dig att hjälpa ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Asså GRIM(back, kan du sluta vara så jä*la oförskämd och omogen ?! De vill ha hjälp på forumen, inte en massa konstiga frågesättningar om varför de frågar saker och ting! Om folket ber om print screen, ska väl du ta och skita i! Speciellt varför. De kanske har bra ögon för typiska fel som de kan hjälpa killen med genom att bara kolla på ex. print screen. En sak till: Om du nu är vapenmoddar för någon värdelöst spelbolag, borde du väl kunna ett och annat om sånt här? Gå nu och gosa med din katt.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Asså GRIM(back, kan du sluta vara så jä*la oförskämd och omogen ?! De vill ha hjälp på forumen, inte en massa konstiga frågesättningar om varför de frågar saker och ting! Om folket ber om print screen, ska väl du ta och skita i! Speciellt varför. De kanske har bra ögon för typiska fel som de kan hjälpa killen med genom att bara kolla på ex. print screen. En sak till: Om du nu är vapenmoddar för någon värdelöst spelbolag, borde du väl kunna ett och annat om sånt här? Gå nu och gosa med din katt.. Nej jag är vapen modelrare för att skapa ett spel krävs ett team där var o sej sköter sin del o jag gör vapen och så finss det vissa som programerar o vissa som gör annat bajs som säkert till hör den här delen av problem lösning ..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nej jag är vapen modelrare för att skapa ett spel krävs ett team där var o sej sköter sin del o jag gör vapen och så finss det vissa som programerar o vissa som gör annat bajs som säkert till hör den här delen av problem lösning ..... Vah? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vah? Jag är inte kunnig på den här delen av problem jag kan bara modelra o skinna, folk gör olika saker i ett spel, han tror vist att man kan allt bara för att man gör dator spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag är inte kunnig på den här delen av problem jag kan bara modelra o skinna, folk gör olika saker i ett spel, han tror vist att man kan allt bara för att man gör dator spel Jaha, Svart rök kommer efter att man har laggt in blue mod Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Och denna tråd har spårat ur. *LÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts