Elita Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Tjena, är ny här och jag har ett litet problem. Jag har idag köpt GTA:SA och jag håller på att bli galen av alla kontroller tex att Carl alltid springer, han står ju aldrig still! Jag har försökt olika kombinationer av kontroller för mus och keyboard men det blir bara så jobbigt. Jag har GTA Vice City och där funkade kontrollerna hur bra som helst, inga komplikationer. Har någon person här något tips om hur man binder kontrollerna för att få det som ett FPS spel. en Simpel bindning så att säga. Har även problem med kameran, den vill inte stå still bakom spelaren eller i 1st person view (Detta är till PC versionen) Redigerad 16 juli, 2005 av Elita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elita Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tjena, behöver verkligen hjälp med detta, kan man låsa kameran i nått läge så att man alltid , utan att hålla i några knappar ser CJ bakifrån? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag förstår tyvär inte vad du menar Men jag har spelet på PS2 så jag kan nog inte hjälpa endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Tjena, behöver verkligen hjälp med detta, kan man låsa kameran i nått läge så att man alltid , utan att hålla i några knappar ser CJ bakifrån? Tack på förhand Nej, tyvär men Kaboom har gjort en mod så det blir som i VC. Redigerad 18 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag proa söka.. hittar inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts