Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gillar nästan all öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Pisang Ambon Tonic måste vara den absolut godaste drinken jag någonsin druckit. (1 tredjedel Pisang Ambon och två tredjedelar Tonic). Rent Pisang är dock ganska äckligt. Men med en trevlig illgrön färg =) Ser mysigt ut Finns något som heter Absinth. Riktigt starkt (runt 70-80% eller va de va). Det har oxå sån där illgrön färg. Dom drar några sånna shots på en bar i filmen xXx har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) .folköl.. helst 2,8'or.. Redigerad 16 juli, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Fan vet ja.. nån cider eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 .omg "okej" Jag tycker det är en stor smak skillnad mellan 5.2or och 7.0or. Så att det inte är någon smakskillnad är ju inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kopparbergs, skogsbär cider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kopparbergs, skogsbär cider... Melon är godare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Smirnoff ICE och Bacardi Breezer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jägermeister måste vara ett av guds underverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hmm..svårt. Kopparbärs cider är jäkligt goa så gott som alla smaker . Drinkar drickar jag inte så mycket, skulle väl vara Gin&Tonic isåfall. När det gäller öl så är Carlsberg favoriten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Öl och Whiskey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 När jag läste titeln... "Basta alkoholhaltiga dryck"... så tänkte jag att det var någon slags hyllning till Finland... Basta med öl, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Cider... Allt annat smakar älgkuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Cider... Allt annat smakar älgkuk. Att ens jämföra en sådan delikatess som älgkuk med vidrigheter som öl. Cider är mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nattvardens vin. Och Spendrupz0r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nattvardens vin. Och Spendrupz0r. Madeira... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Madeira... DET VISSTE JAG VÄL. Vem fan är du att rätta mig?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Godast är nog rött vin. Cider är ju sällan dåligt och lite skottsk whisky dricker jag gärna. Öl är äckligt men det blir ju ändå det man dricker oftast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Cider Redigerad 17 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Låter onekligen som en fjortisdricka.. Tycker personligen öl.. Aah, egentligen fjortisar som inte gillar vin så dom måste blandar ut det fast det hindrar det inte från att vara gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts