Stian Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Istallet for alla "Vilket ar det basta olet" och "Gillar du Whiskey" sa skapar jag en trad om den basta alkoholsorten ar. Vad dricker du halst for alkoholhaltig dryck? Vilken ar den godaste drinken? Sjalv sa sager jag Jagermeister och den basta drinken ar bulhunter, Jagermeister och Red bull. jag ger modsen tillatelse till att andra "a" och "o" till å, ä, ö. Jag ar i USA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Redbull... Redigerad 16 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om du kan skriva å, ä, ö varför gör du inte det då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om du kan skriva å, ä, ö varför gör du inte det då?? Han har väll kopierat fråna andra inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Redbull... Alkoholhaltiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hm har inte druckit någe mycket så det är nog svårt att säga. I varje fall är det inte öl eller vodka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Han har väll kopierat fråna andra inlägg? Orka bry, Jag gillar Smirnoff Ice det dumma är bara att det kostar skjortan när man vill ha det från systemet. är väl dock billigare svart men ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gillar Cider mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Inte så inne på drinkområdet, men en Gin Tonic är inte fel asså. Sex on the beach är riktigt god me. Annars är öl fint, cider med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ingen aning... har aldrig smakat detta men många säger att vitt vin blandat med sprite ska va sketagött (jag känner mig så kulturell ) men mixed malt kopparberg duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Ingen aning... har aldrig smakat detta men många säger att vitt vin blandat med sprite ska va sketagött (jag känner mig så kulturell ) men mixed malt kopparberg duger WOW KOLLA BERIT SÅ JÄVLA TUFF TROR HON KAN ALLT OM ALKOHOL! WOWOWOWOWOWOWOW HONHAN KAN SUPA SIG FULL!!!! FETT COOLT!!! Skämtade btw... Smirnoff ice Redigerad 16 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Och recordeligs cider (7,0 %) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Och recordeligs cider (7,0 %) Varför just 7.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 WOW KOLLA BERIT SÅ JÄVLA TUFF TROR HON KAN ALLT OM ALKOHOL! WOWOWOWOWOWOWOW HONHAN KAN SUPA SIG FULL!!!! FETT COOLT!!! Skämtade btw... Smirnoff ice Läste bara det översta först trodde du var seriös och jag är en han, ångrar ibland att jag tog det här namnet så folk aldrig vet om jag är en kille eller en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Varför just 7.0? Högst alkohol på deras cider, väll? Och den är godast av dom jag smakat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Högst alkohol på deras cider, väll? Och den är godast av dom jag smakat Du kan inte va ärlig med att det smakar bättre om det är mer alkohol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Du kan inte va ärlig med att det smakar bättre om det är mer alkohol? Jo? mer smak då eller inte mer fruktsmak. men den blir godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 .omg "okej" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 har aldrig smakat detta men många säger att vitt vin blandat med sprite ska va sketagött (jag känner mig så kulturell ) Låter onekligen som en fjortisdricka.. Tycker personligen öl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Pisang Ambon Tonic måste vara den absolut godaste drinken jag någonsin druckit. (1 tredjedel Pisang Ambon och två tredjedelar Tonic). Rent Pisang är dock ganska äckligt. Men med en trevlig illgrön färg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts