Didier Sachs Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hehe , jävla massa gånger ni har ominstallerat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 2 gånger. Råkade ställa om upplösningen till lägre än skärmen klarar. En gång för att jag tänkte att det skulle funkar. En gång till i ren "panik" (inte panik men nåt sånt ändåså). Sedan så kom jag på nu att det va tre gånger för den tredje gången så instalerade jag om det + att jag tog bort sparfilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: 0 ggr. Anledning: Kära PS2 ^^ W0RD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: 0 - Har det på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Har aldrig gjort det då jag spelar på PS2 där ominstallationer och annat inte behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts