Kebabpizza Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Hej gubbar! Nu är det så att jag och Ronin har gjort egna tröjor till San Andreas. Jag behöver veta vart jag hittar variabeln med namnen på kläderna, för jag vill ju inte att min Kebab-tröja ska heta 'Base 5 Tshirt'... Kollade i american.gxt men hittade inte nåt använderbart där. http://hosted.ekenkrona.com/kebabpizza/IMAGES/RoninKebab.jpg Tack på förhand! -- Kebabmaffian Redigerad 17 juli, 2005 av Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Den heter Tshirtbase5 i Player.img (i Models) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Den heter Tshirtbase5 i Player.img (i Models) Nu var det ju inte det jag frågade, men tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nu var det ju inte det jag frågade, men tack ändå. Jaha, du menade att ändra namnen i affärerna! Now i get it!! Läste lite snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Clothes.dat.. Redigerad 16 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag vill vet vart jag ändrar namnen, inte vart jag hittar dom. Det måste finnas en string någonstans där klädernas ID görs om till den string som visas i butiken etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts