tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 För slappa. Tycker de ska vara som I Garry's mod forum. Där blir man bannad i 3 dagar om man har en dålig titel på sin tråd. Och man blir bannad om man skriver dåligt. That's more like it. Men om man har ett för strängt forum så kommer folk sticka efter en tid. För slappt forum så blir det kallabalick. Alla gör som de vill och modsen har ingen kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) För hårda, inte för spam och liknande men mot svårdommar och sånt. Kolla på A.A, om man skriver kuk eller något i moddingforumet får man ju en varning. Inget illa elakt mot A.A då, eftersom han är den enligt mig bästa moderatorn just nu. Redigerad 8 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Bra som dom är. Fast det skulle vara kul med lite lekar.. Håller med dig. Det borde finnas en topic där man kan leka lekar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 För hårda, inte för spam och liknande men mot svårdommar och sånt. Kolla på A.A, om man skriver kuk eller något i moddingforumet får man ju en varning. Inget illa elakt mot A.A då, eftersom han är den enligt mig bästa moderatorn just nu. Hänger aldrig där men fan va löjligt. Om man känner att kuk är ett lämpligt förstärkningsord kan man väl använda det bäst man vill. Om A.A's konservativa åsikter ska gälla som lagbok är det ju ett klart brott mot demokratin och rättvisan här på forumet. Eh.. egentligen bryr jag mig inte ett skvatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Tycker att reglerna är alldeles för tama, trådar som kapas hit & dit och ej tillför tråden något annat är onödiga inlägg. Sen finns det moderatorer som borde bli lite mognare på div olika sätt. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 [O][T],Aug 8 2005, 23:54] Tycker att reglerna är alldeles för tama, trådar som kapas hit & dit och ej tillför tråden något annat är onödiga inlägg. Sen finns det moderatorer som borde bli lite mognare på div olika sätt. BOT Har du synpunkter angående vårt beteende får du gärna framföra dom, kanske kan hjäpa oss att "mogna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hänger aldrig där men fan va löjligt. Om man känner att kuk är ett lämpligt förstärkningsord kan man väl använda det bäst man vill. Om A.A's konservativa åsikter ska gälla som lagbok är det ju ett klart brott mot demokratin och rättvisan här på forumet. Eh.. egentligen bryr jag mig inte ett skvatt Varning utdelas ej om man avänder sådant språk. Varning utdelas om man avänder sådant språk upprepade gånger i alla inlägg. Reglerna är till för er, för att ni skall trivas och kunna bemötas med respekt från andra medlemmar som en människa har rätt att bli. Sen att medelåldern här på forumet ligger runt en 10-13 år,gör inte saken bättre av att folk använder sådant språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Lite för slappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kan vara lite för slappa ibland när folk är otrevliga mot nybörjare, har läst på vissa ställen och det verkar inte vara så skoj att vara ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nej, dom e väll lagom antar jag... inte vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts