BloodLizard Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vad tycker ni om gtasajtens regler? Rösta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Bra som dom är. Fast det skulle vara kul med lite lekar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Menar du att modsen och hultan är för snälla eller menar du att det borde vara mer regler så forumet blir bättre. eller är det något annat? fattar inte riktigt meningen med pollen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 För slappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 För slappa. Om man stavar fel blir man BANNAD i ett år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tycker dom är bra som dom är, någotslappa ibland dock... Dock har jag något personligt emot inga lekar regeln... så jäkla fånig, det ända lekarna gör är att hålla "gtasajten-gruppen" mer sammansatt.. Dock för att undvika att det kommer tusentals "LEK HÄR!!!!1111!!" - trådar, så skulle man kunna ha "veckans lek" eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 För slappa. Om man stavar fel blir man BANNAD i ett år Menar du att det vore bättre med två år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: För Slappa Nybörjare behöver fatta att läsa reglerna och sånt, vilket väldigt få nybörjare INTE gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Dom borde va hårdare =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Regler http://www.webbforum.com/viewtopic.php?t=3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: För slappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vote: För Slappa Nybörjare behöver fatta att läsa reglerna och sånt, vilket väldigt få nybörjare INTE gör... Tycker jag med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Mindre regler please. Nej, men jag tycker de är bra som de är. Redigerad 17 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Bra som dom är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 SLAPPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vote: För slappa inget görs ju mot spammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 De är bra som de är, folk gnäller ju på nybörjare, hur kunniga var ni om forumet när ni besökte det för första gången? Tänk er själva då när ni skrev er första tråd, om ni fått svaret: SÖK SÖÖÖK SÖÖÖÖÖK Jävla idiot Skulle ni stannat då? Var lite trevligare själva, och ge nybörjaren en länk till reglerna och en länk till en topic som svaret finns i, och en länk till sökfunktionen. Alla har varit nybörjare nån gång, såklart de gör fel första gången, finns inget anledning att förolämpa dom som om ni var mer värda än dom. "Respekt" på forumet ska inte vinnas genom hur länge man varit medlem eller hur många posts man har, utan hur trevlig och kunnig man är enligt mig. Reglerna är bra, men var mer noga på att straffa otrevliga(förutom mig då ) och spammande medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag säger som GTApimpfoolie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 De är bra som de är, folk gnäller ju på nybörjare, hur kunniga var ni om forumet när ni besökte det för första gången? Tänk er själva då när ni skrev er första tråd, om ni fått svaret: SÖK SÖÖÖK SÖÖÖÖÖK Jävla idiot Skulle ni stannat då? Var lite trevligare själva, och ge nybörjaren en länk till reglerna och en länk till en topic som svaret finns i, och en länk till sökfunktionen. Alla har varit nybörjare nån gång, såklart de gör fel första gången, finns inget anledning att förolämpa dom som om ni var mer värda än dom. "Respekt" på forumet ska inte vinnas genom hur länge man varit medlem eller hur många posts man har, utan hur trevlig och kunnig man är enligt mig. Reglerna är bra, men var mer noga på att straffa otrevliga(förutom mig då ) och spammande medlemmar. Jag blev varnad direkt och bannades i 5 månader om jag kommer ihåg rätt. Men vi måste ha i alla forum delar reglerna pinnade tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 För slappa. Tycker de ska vara som I Garry's mod forum. Där blir man bannad i 3 dagar om man har en dålig titel på sin tråd. Och man blir bannad om man skriver dåligt. That's more like it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts