minigun Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Hej. För första gången på 1 år fick jag för mig att göra en mod till GTA. Idén kom bara flygande och jag modellerade ihop en gitarr avsedd för att dunka i huvudet på oskyldiga människor i Vice City. Modden kommer senare att kunna användas i San Andreas.. tror jag de är väl nått dff-filter som inte finns än eller nått? Jaja.Nu söker jag iaf en medarbetare som kan texturera gitarren. Som synes på bifogad bild får aldrig till det bra. Jag kanske inte hade så bra texturer heller men.. Om du känner att du kan texturera min gitarr-modell och vill bli min medarbetare så PM:a mig eller nått! En fråga också: Någon som har sett om det redan finns en Gitarr som vapen? *Edit: Glömde bilden förstås Redigerad 16 juli, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gittar finns det ja.. men bara en el gitarr.. Men man gör vad man vill.. Lycka te Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hej. För första gången på 1 år fick jag för mig att göra en mod till GTA. Idén kom bara flygande och jag modellerade ihop en gitarr avsedd för att dunka i huvudet på oskyldiga människor i Vice City. Modden kommer senare att kunna användas i San Andreas.. tror jag de är väl nått dff-filter som inte finns än eller nått? Jaja.Nu söker jag iaf en medarbetare som kan texturera gitarren. Som synes på bifogad bild får aldrig till det bra. Jag kanske inte hade så bra texturer heller men.. Om du känner att du kan texturera min gitarr-modell och vill bli min medarbetare så PM:a mig eller nått! En fråga också: Någon som har sett om det redan finns en Gitarr som vapen? *Edit: Glömde bilden förstås Ni bör spela in nytt ljud... Så det låter som att man träffar me en gitarr... Typ ett ihåligt träigt ljud följt av ljudet av vibrerande gitarrsträngar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Ni bör spela in nytt ljud... Så det låter som att man träffar me en gitarr... Typ ett ihåligt träigt ljud följt av ljudet av vibrerande gitarrsträngar... Jaa, jag offrar inte nån utav mina skönheter ... håller hårt i dom för inbrottstjuvar nu Äädit kom å tänka på en sak nu, varför visar du inte själva huvvet, ser det muppigt ut eller Redigerad 16 juli, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Blir nog swårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Blir nog swårt Menar du mig??... Nu känner jag mig hotade , nähhä gitarrer inatt blir det kedjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jaa, jag offrar inte nån utav mina skönheter ... håller hårt i dom för inbrottstjuvar nu Äädit kom å tänka på en sak nu, varför visar du inte själva huvvet, ser det muppigt ut eller Spela in de här ljuden: Dunka nån i skallen me en kartong, för det ihåliga träljudet. Dra svagt i ett par strängar på gitarren För samman ljuden till en fil, och så e ni färdiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Snyggt med strängar på baksidan ...snygg modell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nej huvudet ser inte så illa ut, inte framifrån iaf. Men som ni ser så är den helt fucked up från alla håll utom framifrån.. Ingen som kan göra det bättre än jag? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Menar du mig??... Nu känner jag mig hotade , nähhä gitarrer inatt blir det kedjan Nej jag menade det med gitarr ljudet men du posta typ en sekund före mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Puhh .... Har ingewn mick annars skulle jag nog kunnat fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Puhh .... Har ingewn mick annars skulle jag nog kunnat fixa det :onödigt vetande: vad kan jag ha typ 1 headset 4 vanliga micar och 2 webcams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 :onödigt vetande: vad kan jag ha typ 1 headset 4 vanliga micar och 2 webcams Gör då ljudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men va fasen inget ljud Ingen som kan fixa textur istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men va fasen inget ljud Ingen som kan fixa textur istället? OK, då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Gör då ljudet! Jag har ingen gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Till minigun: Gitarrljud finns på SoundDogs. Gå in på http://www.sounddogs.com och sök på "guitar smash" Redigerad 18 juli, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Tack, men hur byter man ut ljud då? Egentligen bad jag om textur-hjälp men här får jag bara hjälp med ljud. Vad ska jag med ljudet till om gitarren aldrig blir färdig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Eftersom ingen annan kunde så har jag nu fixat gitarren den ser jättebra ut nu har överträffat mig själv men.. hur göra nu! Problemet är att: Texturen är 512x512 pixlar stor och ett vapen får tydligen bara ha 64x64 texturer, iaf i VC... Allt blir fucked upp om jag gör texturen mindre..vad ska jag göra? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Eftersom ingen annan kunde så har jag nu fixat gitarren den ser jättebra ut nu har överträffat mig själv men.. hur göra nu! Problemet är att: Texturen är 512x512 pixlar stor och ett vapen får tydligen bara ha 64x64 texturer, iaf i VC... Allt blir fucked upp om jag gör texturen mindre..vad ska jag göra? :'( :'( Blir texturen inte automatiskt mindre då du använder export i zmod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts