kire21 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Jag vet inte hör man gör en bil till GTA San Andreas. Finns det någon hemsida med en guide hur man gör bilar till GTA SA? --------------------------------------------------------------------------------------------- Redigerad 18 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) För att göra en bil till GTA San Andreas måste du modellera. För att göra en hemsida med guider så måste du kunna HTML och ha en server du kan lägga upp skiten på. Om du fick svar på fel saker; skriv bättre svenska! Trev(ä)lig helg Redigerad 17 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag tror att kire21 menar, om det finns någon som vet hur man gör bilar eller om någon vet någon sida där det finns en guide som visar hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag vet inte hör man gör en bil till GTA San Andreas. Någon som vet hur man gör eller en hemsida med en guide? översättning? Jag vet inte hur man gör bilar till GTA San Andreas. Någon som vet och vill berätta, eller som vet någon bra hemsida med guide på. Svar: Jag tror inte att det finns någon fullständig guide på svenska så kan du ej bra engelska kan du nog skippa det direkt eller sitta och prova själv, kan du däremot engelska så hittar du nog dem guider som finns på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Du kan göra så här att du tar en färdig bil i san andreas och öpnar med 3d max 7 och om du inte för står det progamet så kanske du har något anat program som du förstår och det är ju bara att extrahera fårn 3d max 7 och importera i det programet som du kan sen är det bara att modda om bilen tex ändra formen av den Redigerad 18 juli, 2005 av icy_fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kill_me Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=31634 jag la upp tutorialen här. ps ganska dålig och inga bilder än. men den är på svenska dff filter får du leta upp själv Redigerad 18 juli, 2005 av kill_me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag påbörjade ett tutorial för länge sedan, borde fortsätta på den någon gång. http://www23.brinkster.com/pinner/bamse.html anledningen till att jag inte fortsatte va att jag la zmodeler 2 på hyllan och några månader senare började jag med 3ds max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Gör en till 3dsmax då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det kanske kommer men det finns redan många bra guider till 3ds max och jag anser inte att jag är tillräckligt bra för att göra en guide ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=31634 jag la upp tutorialen här. ps ganska dålig och inga bilder än. men den är på svenska dff filter får du leta upp själv Jag fattar inget i den där tutorialen! Redigerad 18 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts