T-Ryder Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Bildkvalité: 5/10 - (sådär) Haru fel på ögonen pojk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Bildkvalité: 5/10 - (sådär) Hur faan får du det till 5/10!? bästa kvalitén jag har sett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Njea..det finns ju en film med mycket skarp kvalitet, dock så blir filmen så stor då....men kvalitén på den här filmen var ju inte direkt dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tacka mig för kvallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Kollade den för ett tag sen, ska kolla igen när jag vaknar senare, kommer med kommentar då, pga energibrist just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Sevärt och genomtänkt med bra klipp och välsynkad musik, precis som allt annat du gjort, Tac! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Laddar ner nu Ger betyg sen Betyg Kvalitet: 8 Stunt: 9 Musik: 7 ( Den sista låten ägde) Totalt: 9 Hoppas du är nöjd mett mitt betyg Edit: Glömde redigring : 9 Redigerad 17 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Recension Stunts: 7/10 - (Väldigt många bra och nyskapande stunts, dock lite enfromigt att du bara kör NRGn) Redigering: 9/10 - (Fint redigerat, fina för- och eftertexter, välsynkad musik. Dock lite långa mellanrum ibland) Musik: 8/10 - (Passande stuntmusik) Bildkvalité: 8/10 - (Inte knivskarpt men klart godkänt) Slutbetyg: 8/10 - (I sin helhet en fin stuntfilm, fortsätt så!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Alla dessa komplimanger har gjort att jag genast vill göra en till. Tack igen. Nu finns även en mirror från Filefront. Redigerad 17 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Alla dessa komplimanger har gjort att jag genast vill göra en till. Tack igen. Vill du göra en stunt film ihop med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Skulle vara kul med lite stunt från sanchez (stava?) också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tycker faktiskt inte det var något speciellt med denna filmen. För mycket samma typ av stunts hela tiden. Dock var det ganska tufft när du körde upp på väggen och landade på ett räcke och gled ner på det! Men till nästa film så ha med lite mer olika stunts och kanske även bilar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Håller på att tanka nu fast det går segt med min uppkopling. Vore coolt om man skulle gör något projekt här på forumet där alla får skicka in sina bästa stunt och så klipper man ihop det till en fin fin stuntfilm Kanske jobbigt att genomföra men men, bara en tanke som slog mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Kommer med kommentar när jag laddat ner den offtopic:Kan ingen starta en gta:sa stunt battle? EDIT: oj läste visst inte inläggen innan.. Redigerad 18 juli, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts