Tackleberry Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Min första stuntfilm för GTA SA (PC) är nu klar, B(l)ack in Business. Filmen är den seriösaste hittills av mig och absolut också den bästa. Ladda ner den här: TGA Filefront Megaupload - Denna är till för er som inte orkar registrera er, men jag rekomenderar TGA. (Låt timern ticka ner när ni tryckt på länken och därefter kan ni ladda ner filmen.) Jag gläder mig för ev. kommentarer och bedömningar. Redigerad 17 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Bra att man måste vara medlem för att kunna tanka dö.. Jaja blev iaf medlem nu lät så spännande så jag var bara tvungen Redigerad 16 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ska tanka den nu, hoppas den är bra. för den var ganska stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tankar den, ska bli kul och se, har alltid gillat dina filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hur lång är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hur lång är den? Den e 100 mb, runt 7 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kan vara mindre också.. finns ju dom som ligger på 100 mb och bara har en jävligt bra kvalite så kanske odm är 2-3 minuter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Den e 100 mb, runt 7 min? 7:58, nästan 8 minuter alltså. Ska ladda upp den på filefront snart också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) 7:58, nästan 8 minuter alltså. Ska ladda upp den på filefront snart också. Jag var nära Ok. har 4% kvar på filmen (96% klart) Edit: NAJJE KUKEN! Råkade stänga nedladdningen på 99%:/ stängde fel ruta balle. Redigerad 16 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rob Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ca 8 min, Bra film. lite lång början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Bra film. Snygga stunts. Vad hette den andra låten i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Ca 8 min, Bra film. lite lång början Tack. Den blev lite lång, men håller sig i liv under hela tiden. Var gärna vänliga och bedöm den enligt: [b][u]Recension[/u][/b] [b]Stunts:[/b] [b][i]x/10[/i][/b] - (kommentar här) [b]Redigering:[/b] [b][i]x/10[/i][/b] - (kommentar här) [b]Musik:[/b] [b][i]x/10[/i][/b] - (kommentar här) [b]Bildkvalité:[/b] [b][i]x/10[/i][/b] - (kommentar här) [b]Slutbetyg:[/b] [SIZE=7][b][i]x/10[/i][/b][/SIZE] - (kommentar här) Kopiera den och sätt in siffror och kommentarer. Redigerad 16 juli, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Sorry för dubbelpost, men det finns nu en ny mirror för de som inte orkar registrera sig. Jag rekomenderar ändå TGA. Se första posten för info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Recension Stunts: 9/10 - (Riktigt bra, men inte extrema ) Redigering: 9/10 - (bra, dock gillade jag inte det vita mitt i ett stunt, det flashade vitt som kom upp mellan klippen alltså) Musik: 8/10 - (var väl bra, bra att ni inte tog trance, techno) Bildkvalité: 8/10 - (inga komentarer) Slutbetyg: 9/10 - (Inget att säga mer än att sätta betyg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Recension Stunts: 9/10 - Det finns inte så mycket att säga. Makalös redigering och härliga stunts. Men det skulle helt klart blivigt en tia om du hade använt något annat fordon än NRG åtminstone nångång. Redigering: 10/10 - Den bästa redigeraren på hela forumet. Makalöst, fyfan vad fascinerad jag är. Musik: 6/10 - Musiken är inte dålig, men musiken är inte bra heller. Turbonergro var lite ballt och Rise Against. Men Back In Black med The Hives var nästan lite småpinsammt. Bildkvalité: 10/10 - Kan det bli bättre kvalité. Finfint, Slutbetyg: 9/10 - Allting strålande. Men jag vill inte bara se NRG och lite bättre musik. Men fantasiskt bra film Tackleberry... Den ska du skryta mycket om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Recension Stunts: 8/10 - (bra) Redigering: 10/10 - (mycket bra) Musik: 10/10 - (mycket bra) Bildkvalité: 5/10 - (sådär) Slutbetyg: 8/10 - (bra) Men vad hette den andra låten? Den var så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag är överväldigad. Tack så hemskt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Men vad hette den andra låten? Den var så bra. Det står låtnamnen i slutet av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jävligt bra.. lite långtråkigbara .. 9/10! BTW undra hur den motorcykeln driver eftersom att båda hjulen är låsta hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Recension Stunts: 6/10 - Några guldkorn men det var flera upprepningar och ganska ordinära sådana Redigering: 7/10 - Lite för långa mellanrum mellan stuntsen, det var tid då "gubben" bara stod still och typ väntade på nästa scen Musik: 8/10 - Plus i kanten för The Hives! Bildkvalité: 9/10 - Inte något särskilt att klaga på Slutbetyg: 7/10 - Bättre än genomsnittet och overall en seriös film med seriösa stunts och snygg redigering och effekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts