Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Har fått intresse för byggmodeller, inte lego eller nått sånt. Bilar och motorcyklar i järn, eller ja.. man använder inte lim till dom, man skruvar.. Dålig jag är på å förklara, iaf, har hittat 2 st som jag har köpt på nån slumpaffär å slängde ihop dom, nu vill jag bygga mer . Men vet inte var man kan köpa, för affären jag köpte fanns det bara dom jag köpte. Och jag har kollat tillverkaren av dom modellerna fast det var engelska, tänkte nämligen beställa från internet, fast då från nån svensk.. Nu till frågan, Vet du nått företag/webaffär som säljer byggmodeller (Inte plast å lim å sånt)? Företaget/affären ska vara svensk, finnas i sverige, svensk hemsida å ta emot SKR. Har kollat Hobbex och Teknikmagasinet, inga resultat dock. Redigerad 16 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Har fått intresse för byggmodeller, inte lego eller nått sånt. Bilar och motorcyklar i järn, eller ja.. man använder inte lim till dom, man skruvar.. Dålig jag är på å förklara, iaf, har hittat 2 st som jag har köpt på nån slumpaffär å slängde ihop dom, nu vill jag bygga mer . Men vet inte var man kan köpa, för affären jag köpte fanns det bara dom jag köpte. Och jag har kollat tillverkaren av dom modellerna fast det var engelska, tänkte nämligen beställa från internet, fast då från nån svensk.. Nu till frågan, Vet du nått företag/webaffär som säljer byggmodeller (Inte plast å lim å sånt)? Företaget/affären ska vara svensk, finnas i sverige, svensk hemsida å ta emot SKR. Har kollat Hobbex och Teknikmagasinet, inga resultat dock. SEK heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kolla i leksaksbutiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) EDIT: skit samma.. uppfatta allt helt fel.. men kolla på nån leksaks affär eller nåt Redigerad 16 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 EDIT: skit samma.. uppfatta allt helt fel.. men kolla på nån leksaks affär eller nåt Jag tänkte mer på seriösa grejjer, lite svårare, utmaning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag tänkte mer på seriösa grejjer, lite svårare, utmaning. Ja... de borde dom välll ha på leksaksaffärer? sånt man typ skruvar ihop.. borde dom ha... tycker ja iag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts