wikstroom89 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Varför ser man inte Euros eller Phoenix rulla runt på vägarna? Jag har då aldrig sett dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Phoenix kör omkring men den är väldigt ovanlig! Men Euros har jag däremot aldrig sett på gatan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Har sett en i andra stan (kommer inte ihåg vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Men asså Phoenix kör inte runt på gatorna. Euros kan man endast hitta genom Import/Export då finns den parkerad under sfinxen i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Men asså Phoenix kör inte runt på gatorna. Jo det gör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Asså en Phoenix kör runt på gatorna .. men som sakt så är den jävligt svår att hitta.. Men Euros däremot tror jag inte kör omkring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Jo det gör den. Inte på PS2 iaf. Skulle gärna vela se bevis isf. Inte fusk heller. Edit: Jag ger up. Om ala tror att man har sett Phoenix har man fel. Man har antingen gjort fusk helt enkelt. Men om det ska vara så svårt att bevisa. Nej jag tror ändå inte att den finns ute på gatorna. Redigerad 16 juli, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ladda ner en Rare cars mod då!! Med den såg jag för första gången en sop bil (i GTA SA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HaiwaN Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hmm , Vikka fordon är det ? , håller ej koll på namnen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Hmm , Vikka fordon är det ? , håller ej koll på namnen xD Lite små svårt att förklara dom.. men gå in på gtawh.com och kolla på dom.. Redigerad 16 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Inte på PS2 iaf. Skulle gärna vela se bevis isf. Inte fusk heller. Edit: Jag ger up. Om ala tror att man har sett Phoenix har man fel. Man har antingen gjort fusk helt enkelt. Men om det ska vara så svårt att bevisa. Nej jag tror ändå inte att den finns ute på gatorna. Jo, Phoenix kör omkring på gatorna, fast man ser den väldigt sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 JAg har sett Phoneix på gatan Och jag har på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 JAg har sett Phoneix på gatan Och jag har på PS2 Hahahaha den åker inte runt på gatorna. Kanske på PC som alla påstår men inte på PS2. Genom fusk så finns den på gatorna men inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hahahaha den åker inte runt på gatorna. Kanske på PC som alla påstår men inte på PS2. Genom fusk så finns den på gatorna men inte annars. Men den finns ju visst på gatan :'( Har sett några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Finns ett sätt att få Phoenix fasst det är ett race i SF brevid pay n' spray, kommer inte ihåg namnet på racet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wikstroom89 Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jo, jag vet var Euros står i LV men Phoenix finns bara på ett uppdrag i LS och på racet i SF. Och den ÅKER på gatorna. Fast bara i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 men Phoenix finns bara på ett uppdrag i LS Vilket uppdrag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Phoenix finns väl inte på något uppdrag i LS? vet bara att det finns på San Fierro Hills.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Phoenix finns väl inte på något uppdrag i LS? vet bara att det finns på San Fierro Hills.. Var det inte du som sa att man kan se den på gatorna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Var det inte du som sa att man kan se den på gatorna?? Joo det var jag.. men nu menade jag vilka uppdrag den fanns i.. Men jag står fast vid att jag sa att den finns på gatorna.. för det gör den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts