Bubba Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hej! Jag e lite noobig ibland som nu Det jag undrar är hur jag gör för att få en bild under allt jag har skrivit. såhär ser det typ ut: -------------------------------------------------------------------------------------------- Och så bilden här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 My Controls > Edit signature . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kom bara ihåg paragraf 2.3 . §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=1079 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tack för hjälpen titta det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tack för hjälpen titta det funkar Nej, du måste skriva [img.]addressen[/img.] Utan punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nej, du måste skriva [img.]addressen[/img.] Utan punkter. Fattar inte kan du förklara lite bättre så är du snäll..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Fattar inte kan du förklara lite bättre så är du snäll..... Ingen punkt i IMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Fattar inte kan du förklara lite bättre så är du snäll..... Fattar inte kan du förklara lite bättre så är du snäll..... Fattar inte kan du förklara lite bättre så är du snäll..... Fattar inte kan du förklara lite bättre så är du snäll..... Din bild e endå förstor Men om vi säger att det HÄR <-- e adressen till din bild så trycker du först på img knappen o sen efter det så klistrar du in din address som nu e " HÄR" och det så det ut som detta till slut --> HÄR [/img ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 När jag gör så så står det : The error returned was: Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed Fattar ej.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 När jag gör så så står det : The error returned was: Sorry, dynamic pages in the tags are not allowed Fattar ej.... :"> Då är det fel bildtyp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts