Bubba Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hej! Kan någon berätta klart och tydligt för mig hur jag ska göra för att lägga in egna spray logos i cs 1.6? // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Cs tråden is teh shit! Aja här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tack det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Tack det funkar Hur gjorde du när du skulle lägga in bilden i cstrike mappen? (4)döp den till pldecal.wad (5)lägg in den i cstrike mappen Ge ett exelpel var man ska kunna lägga in den.. Exempel: C:\Valve\Condition Zero\cstrike? Tacksam för svar.. Redigerad 16 juli, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hur gjorde du när du skulle lägga in bilden i cstrike mappen? Ge ett exelpel var man ska kunna lägga in den.. Exempel: C:\Valve\Condition Zero\cstrike? Tacksam för svar.. Den ska heta "tempdecal.wad" sen in i vilken HL mod du vill ha den i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Den ska heta "tempdecal.wad" sen in i vilken HL mod du vill ha den i Om jag vill ha den i Counter strike 1.6 var ska jag lägga den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Om jag vill ha den i Counter strike 1.6 var ska jag lägga den då? Cstrike? D:/valve/steam/steamapps/din@mail.com/counter-strike/cstrike ? EDiT: Bilden. Det står "Stop starin at my tits (Touch em)." ^^ Redigerad 17 juli, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Ja la min i: C:/valve/steam/steamapps/minmail/counter-strike/cstrike då kommer spraylogon i cs 1.6 Men kolla på Fragbite hjälpen Om du är osäker. Redigerad 17 juli, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Men jag har instalerat mitt cs så konstigt.. Ändrade lixom var spelet skulle instalerats vanligen så allt är så rörigt.. Så jag är inte säker vart jag ska lägga den.. :'( Hjälp Tack! Redigerad 17 juli, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men jag har instalerat mitt cs så konstigt.. Ändrade lixom var spelet skulle instalerats vanligen så allt är så rörigt.. Så jag är inte säker vart jag ska lägga den.. :'( Hjälp Tack! Sök på valve ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Du kanske har installerat som jag i C:/Program/Games(eller vad din map heter) Och där ligger det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts