Ludvig Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Jag testade att starta GTA: Turnament, men när jag laddade en save, så blev skärmen svart, och jag kunde inte göra något annat än att starta om, Och nu när jag kör Vanligt-spel så blir det samma sak på ALLA saves, Jag måste då starta om hela tiden! SNÄLLA HJÄLP MIG NÅGON! :'( Redigerad 16 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Haru moddar installerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nej det har jag inte, än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nej det har jag inte, än. Vet inte vad det är för fel men testa att formatera San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Vadå Formatera? installera om? Men Saven då? Kommer dom att Funka efteråt? Edit: Jag har avinstallerar GTA: SA Turnament, kommer det att Funka nu? Redigerad 16 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vadå Formatera? installera om? Men Saven då? Kommer dom att Funka efteråt? Installera om, ja. Vet inte om dem kommer göra det men du har inget att förlora..Installera om mTA programmet oxo för att kolla, du kan ju alltid testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludvig Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Jag installerade om spelet, och det Funkar Perfekt nu, och Saven Funkar okså. Jag ska alldrig mera Testa Multiplayer fören det är en Riktig Version och inte Beta. Redigerad 16 juli, 2005 av Ludvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts