jimtheman Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tjaba! läste en san andreas recension till pc och där nämner dom att man kan köpa fastigheter att styra och sköter man det hela rätt kommer man att kunna få ut en massa pengar. jag har varvat san andreas på ps2 och jag mins inget om att man kan köpa fastigheter bara att man kan köpa hotel som blir ens save platser. vet ni något om detta? snälla svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nej, det dom skrivit stämmer inte...? Det enda man kan fixa är assets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimtheman Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vadå assets? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vadå assets? Företag. Men dom enda man kan köpa är wang cars, flygfältet och zeros affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Företag. Men dom enda man kan köpa är wang cars, flygfältet och zeros affär. Dom ända man kan köpa ja, man kan få "Trucking",Quarry" & Courirer att bli assets om man klarar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Dom ända man kan köpa ja, man kan få "Trucking",Quarry" & Courirer att bli assets om man klarar dom Jo, iofs men jag skrev bara dom som man köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men "assets" är ju fastigheter som du köper. Sen gör du en massa uppdrag där och får en massa pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Menar dom inte områden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts