hogge_0522 Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hej alla: Jag ger upp. Jag försöker & försöker klara det där uppdraget med det radiostyrda planet. Där man ska skjuta kurirer.. Har någon något tips? Det är inte ofta det händer, men just nu vill jag bara slå en slägga i datorn!! Oerhört tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Är det uppdraget för Zero BC? isf är mitt tips: åk sakta bakom dom kjut dom hela tiden på dom du kan alltid landa på marken och skjuta dom det är mitt tips det ska också gå snabbt och smidigt förstås.. släng upp din save så kanske jag kan klara det åt dig om det inte löser sig dvs om jag har tid och ork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hogge_0522 Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hej och tack.. Jag har provat Dina tips, men jag får det faan inte att gå ihop.. SUCK.. Just nu har jag avverkat alla fula ord jag kan... Jag försökte hitta save-filen, men jag vet inte vilken av dom det kan vara? Hur ser man det?? Tack, igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gå in i spelet och kolla vilken plats du har sparat den på.. t ex den första högst upp i load menyen är GTASAsf1 där sparfilerna ligger.. hoppas du förstår.. blev lite krånligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
devil_raider Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag hoppa över det uppdraget och klara det sen när jag hade klarat hela storyn,, så man behöver inte göra det om man inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hogge_0522 Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ok.. Tack alla.. Jag klarade det till slut.. Det var nära att GTA-DVD:n hamnade i brödrosten där.. Nu går vi vidare.. Men det tar väl inte lång tid tills det är tvärnit igen.. Men det är ju också charmen med detta UNDERBARA spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts