tuck Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag dör hela tiden när jag e inne på militärbasen och ska ta helikoptern, nån som har nått tips? ska jag bara springa enda fram till helikoptern, utan att bry mig om vakterna eller ska jag skjuta ner varenda militär som jag ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ta sniper också skjuter du så många du ser. Sen till höger om grinden du kommer in igenom finns det ett stort hus eller liknande. Ställ dig vid öppning och plocka så många med snipern där också. Sen tar du colten eller AK:n eller nå liknande och skjuter ner resten. Se till så du har fullt i armor osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag gjorde så att jag fixxade en UZI sen tog jag en motorcykel sköt alla där ute sen tog jag deras vapen fegade mig in huset tips: skjut huvudet av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Spring in o ta autosikte o peppra som en tok så dör alla.. asså rör dig mycke oxo... stå inte still i bara peppra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rattmuffen Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 BroDD jag förmodar att han spelar PC så då finns inte "Autosikte" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tuck Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ja, jag spelar på pc, tack för tippsen, ska pröva me dom sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts