ComptoN Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag har fastnat totalt när man ska skjuta lastbilar och bilar på helikopter skolan, är det någon vänlig själ som har något bra tips på hur man ska klara det? eller ska jag bara fortsätta att nöta det? HUr många sekunder får man max ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Man ska ha under 100 sekunder tror jag... Sen när du ska skjuta lastbilarna. Flyg lågt fast inte så lågt så att du själv kan bli skadad. Rikta helikoptern neråt sen så skjuter du. Lägg ut din sparfil så kanske jag kan fixa det åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ComptoN Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hmm k... jag kanske lägger ut den sen men jag måste prova fler gånger thx bye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag har fastnat totalt när man ska skjuta lastbilar och bilar på helikopter skolan, är det någon vänlig själ som har något bra tips på hur man ska klara det? eller ska jag bara fortsätta att nöta det? HUr många sekunder får man max ha? jag bara sköt och sköt och sköt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Har en till fråga som rör Flygskolan... om man klarar alla tester där, får man alla plan och helikoptrar spawnade där som man kan se i en karta för olika fordon här på sajten, bla Stundplane, Levaithan och dom? Eller måsta man få typ guld i alla tester? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts