LunCh Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Finns det något program som gör så att man kan låsa vissa program så inte andra får tillgång till dom? Typ så att dom får ett lösen ord eller något.. vad som helst Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ska du begränsa lillebrorsans datoranvändande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ja precis han laddar ner massa skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hehe, okay Men jag har tyvär ingen aning om hur man gör. Det finns dem som vet sånt här på forumet, men dem e vell för lata för att skriva. ... ja, hörde ni, era latmaskar! HJÄLP LUNCH For F Sake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Du kan ändra hans rättigheter till guest. Ska leta upp ett program till dig som ev kan lösenordsskydda program. har inte testat denna, http://buy.soft32.com/buy_10695.html Den är iaf gratis. Redigerad 16 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kan du inte dölja filerna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kan du inte dölja filerna då? Om ja döljer en låt eller så... blir de så ja inte ser den alls? eller så man inte kan öppna den bara? om de blir så man inte ser den alls.. hur får man tillbaka den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om ja döljer en låt eller så... blir de så ja inte ser den alls? eller så man inte kan öppna den bara? om de blir så man inte ser den alls.. hur får man tillbaka den? Man går in i Mappalternativ och ändrar så att mappen inte är dold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Man går in i Mappalternativ och ändrar så att mappen inte är dold Vadå mappalternativ? vart finns de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vadå mappalternativ? vart finns de då? Kontrollpanelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Du kan ju alltid rara ner dom programen som du inte vill att din bror ska använda och sen lösenordsskydda dom. EDIT: Vafan tänker jag me? då kan ju inte du använda dom. Går o lägger mig nu så jag inte säljer mig själv på ebay eller något. Redigerad 16 juli, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Folder Lock är det enda program som gör det du vill jag dirket kunde komma på, har dock inte testat det själv och gratis är det inte. TrueCrypt har jag däremot lite erfarenhet av. Ett mycket bra program tänkt att kryptera känsliga data. För att komma åt det krypterade används naturligtvis ett lösenord. TrueCrypt ska alltså fungra utmärkt för att lösenordskydda program/filer/vad-som-helst-på-din-hårddisk. Att allt blir krypterat kan du se som ett plus . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kontrollpanelen E de den här ja ska trycka i sen? vill va säker så min dator inte dör eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 E de den här ja ska trycka i sen? vill va säker så min dator inte dör eller nåt Helt korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) E de den här ja ska trycka i sen? vill va säker så min dator inte dör eller nåt Jupp EDIT: såg inte att SlewME var före Redigerad 16 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Den här använer jag för att dölja mina p.... a i alla fall ladda ner folder gurad här http://www.download.com/3120-2003_4-0.html...guard+&tg=dl-20 edit: tack slewme för att du visade mig folder guard . Redigerad 16 juli, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 När ja döljer saker så blir bara ikonen genomskinlig.. o kan fortfarande öppna.. ska de verkligen va så? då hjälper de ju ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 När ja döljer saker så blir bara ikonen genomskinlig.. o kan fortfarande öppna.. ska de verkligen va så? då hjälper de ju ingenting Tror det aktiveras när du stänger av datorn eller loggar ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Är 100% säker att du ska ha, Visa INTE dolda filer eller mappar inte Visa dolda filer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Är 100% säker att du ska ha, Visa INTE dolda filer eller mappar inte Visa dolda filer... Ja.. om man ska dölja dom ja men sen frågade om hur man får tillbaka dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts