Bubbli Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nu har säkter någon sagt det men jag orkade inte läsa igenom allt. P-C du har lite fel. Grunge hör mer till punk än hårdrock. Men det är sant att det är onödigt att göra topic för varje band man gillar(även ifall det inte är bandet man älskar över allt annat). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 P-C, detta är ett forum där man ska diskutera olika saker. Är det då meningen att man inte ska få göra topicar om olika saker. Topicarna är ju för det mesta aktiva och folk skriver i dem. Så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nu läste jag bara introt i pc inlägg. Å rubriken. nån kanske redan har sagt det, men MEtallica tråden, den är ju bra 10 sidor... PLus att det är ganska många Metallica fans. men jag tycker åxå det börjar bli lite överdrivet. Hårdrockstråden? //där blev det ju en jävla diskution om Load och Reload och resten av skivorna, så jag skapade en Metallica tråd helt eneklt. men håll er till Hårdrockstråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Har jag absolut inte sagt din radikala pubertets-tonåring. Jag kan ge dig exempel på trådar som är "bra". som TILLFÖR nånting. Det där var cirkus 13 trådar. Så du tycker vi ska 13 trådar på detta forum bara. JAAA! Din radikala pubertets-tonåring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Detta är musikforumet, så varför inte? Om trådarna blir populära, så låt de stanna kvar. And since you love me sooooo, Let it snow, let it snow, let it snow! A flail of love coming your way at the speed of lightning. Let it snow, gents. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Filmtips skitbra tråd helt enkelt. Tack! Det du sade värmde gott =) Av dessa få trådar jag har gjort, så blir äntligen någon ordentligt uppskattad och aktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det kom ju trehundratrettiotretusen trådar om vilken som var ens favoritkaraktär i varje serie, varför klagade du inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Men... P-C, sluta leka baksätes-moderator... Noobs, sluta stava som krattor, jag får spasmer! Låt det snöa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Låt er inte luras av P-C. Skapa trådar som aldrig förr! =) ...fast jag vill inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts