P-C Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Okej, här på forumet har vi många musik-fantaster såsom frenzy, pottzork och lefbehind. Alla har vi favoritband som enligt oss själva är bäst i världen. Jag har sett nu att under de senaste dagarna (dagen?) har det ploppat upp en massa trådar. Alla trådar handlar om samma sak. Bara att det är olika band. Det är trådar som handlar om trådskaparens favoritband. En tråd där man "snackar om bandet" (vad nu det ska betyda.) För att visa några exempel på vad jag menar så ger jag er den här, den här och den här. men! dessa trådar BEHÖVER inte finnas. visst vill ni hylla ert band och låta alla få veta hur mycket du älskar bandet. (trots att ni antagligen aldrig köpt en skiva av dom utan samvetslöst laddat ner album från internet) det finns faktiskt en tråd som täcker alla dessa trådar. nämligen den här fantastiska tråden. Där kan ni prata på om era favoritband/artister. Visst, vissa gillar Iron Maiden, andra inte. Vissa gillar In Flames, andra inte. För att inte dessa "andra" ska störas så vore det bättre, för allas trevnad, att skriva i denna tråd. snipp snapp slut så var tråden... klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Word! Redigerad 16 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hur vet du att AC/DC är mitt favoritband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag antog det eftersom det vore mer än onödigt att göra en tråd om band man "gillar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag antog det eftersom det vore mer än onödigt att göra en tråd om band man "gillar" Ska man göra trådar om band man inte gillar? BTW, Nirvana är grunge, inte hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Same shit, different name. hör till hårdrock. Men du får försöka förlåta mig för att jag glömde bort att Nirvana (som jag aldrig hört nån låt från) är grunge. Säg inte "aldrig hört nåt från Nirvana???++". Jag lyssnar på det jag vill. jag VILL inte lyssna på nirvana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ska man göra trådar om band man inte gillar? BTW, Nirvana är grunge, inte hårdrock. Men spela roll Skulle jag starta en tråd om Timbuktu skulle ni säga att jag skulle skriva i Hiphop tråden.. och Timbuktu's senaste skiva är enligt han själv inte ren hiphop, utan en blandning imellan rapp och afrikansk musik och något mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om du stör dig över såna trådar så kan man ju undra sig varför du bryr dig om dem. Ska man ha en officiell tråd där man snackar om sina favoritband, fyfan vad rörig tråd isf. Jag tycker det är kul med många trådar där man får diskutera många olika saker. Det är samma ska med, vem är eran favoritkaraktär pollar som kom upp hela tiden förut. Det är ju kul med massa olika sorters trådar där man kan få snacka sina intressen. Men aja vi ska inte ha massa trådar på detta forum, bara massa oficiella trådar från och med nu. Det låter helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Om du stör dig över såna trådar så kan man ju undra sig varför du bryr dig om dem. Ska man ha en officiell tråd där man snackar om sina favoritband, fyfan vad rörig tråd isf. Jag tycker det är kul med många trådar där man får diskutera många olika saker. Det är samma ska med, vem är eran favoritkaraktär pollar som kom upp hela tiden förut. Det är ju kul med massa olika sorters trådar där man kan få snacka sina intressen. Men aja vi ska inte ha massa trådar på detta forum, bara massa oficiella trådar från och med nu. Det låter helt sjukt. Så du tycker att alla ska göra flera trådar om sina favoritband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Så du tycker att alla ska göra flera trådar om sina favoritband? Ja varför inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tänk om jag vill skriva "aldrig hört nåt från Nirvana???++" Förresten så gillar jag att släppa shift tangenten när jag gör frågetecken, och jag nöjer mig inte med ett frågetecken heller! Som GTAPimpf00life säger, ska man bara ha en tråd där man snackar om allt? Det skulle bli ganska rörigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Om du stör dig över såna trådar så kan man ju undra sig varför du bryr dig om dem. Ska man ha en officiell tråd där man snackar om sina favoritband, fyfan vad rörig tråd isf. Jag tycker det är kul med många trådar där man får diskutera många olika saker. Det är samma ska med, vem är eran favoritkaraktär pollar som kom upp hela tiden förut. Det är ju kul med massa olika sorters trådar där man kan få snacka sina intressen. Men aja vi ska inte ha massa trådar på detta forum, bara massa oficiella trådar från och med nu. Det låter helt sjukt. Ja, tänk vad hemskt. Tänk om det skulle bli... ordning och reda? Tänk om det skulle finnas få stora trådar istället för 100-tals småtrådar som håller i två dagar? Jag skickar dig 20 spänn med posten om AC-DC-tråden håller i mer än en vecka. och du får inte spamma för att refräscha den. Det låter ju på dig som det är jag som skriver alla strunt-trådar om favoritkaraktärer och kalle anka. Ja varför inte. men så braaaa. då ska jag.. jag ska .. jag ska.. göra om ... eh.. Hard-Fi! yää!! en tråd där man kan snacka om Hard-Fi! och om Los Pelados och .. Metallica...och om..Limp Bizkit!! yessss... då kan alla snacka om mitt favoritband! 111 Redigerad 16 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Tycker forumet skulle blivit mer dött om alla skrev om sina favorithårdrockband i ett par trådar. Eller har jag missuppfattat allt? Redigerad 16 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Okej denna kanpp ska skrotas framöver: Det är meningen att man numera inte ska få starta några trådar. För vi vill hellre ha städat och fint här på GTAsajten. Pinnade trådar ska det vara och det är bara moderatorer som får starta dem. Ja tänkt dig ett sådant forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Word! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Okej denna kanpp ska skrotas framöver: Det är meningen att man numera inte ska få starta några trådar. För vi vill hellre ha städat och fint här på GTAsajten. Pinnade trådar ska det vara och det är bara moderatorer som får starta dem. Ja tänkt dig ett sådant forum. [ironi]Nej,nej vi kan la göra en tråd om varje artist.. och varför inte skrota Avatar och signaturs tråden? Vi kan ju lika gärna göra en egen tråd för att visa signaturerna som vi gjort..[/ironi] Redigerad 16 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Nej,nej vi kan la göra en tråd om varje artist.. och varför inte skrota Avatar och signaturs tråden? Vi kan ju lika gärna göra en egen tråd för att visa signaturerna som vi gjort.. Okej om en moderator går med på det så tycker jag man kan göra ett försök. Vilken är eran favoritartsit/band tråden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Vilken är eran favoritartsit/band tråden?? Hiphop tråden.. eftersom det nästan bara finns hårdrocks-trådar.. Eller Metallica är jäkligt bra.. så det får la bli min favorit.. Redigerad 16 juli, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Okej denna kanpp ska skrotas framöver: Det är meningen att man numera inte ska få starta några trådar. För vi vill hellre ha städat och fint här på GTAsajten. Pinnade trådar ska det vara och det är bara moderatorer som får starta dem. Ja tänkt dig ett sådant forum. Har jag absolut inte sagt din radikala pubertets-tonåring. Jag kan ge dig exempel på trådar som är "bra". som TILLFÖR nånting. Dagens LoL Har tillfört oss alla goda skratt och mycket nöje. SlewME's tackbrev Gav alla på GTAsajten en chans att tala ut om sociala problem. Moppetråden Ja, där kunde alla blivande 15-åringar (och äldre) planera och diskutera sina moppeinköp. World of Warcraft Där slapp vi en massa "yey, jag gick upp i level"-trådar. CS-tråden Där slapp vi en massa trådar där diarrehampus frågar hur man startar en server. Jag-söker-låt-tråden ännu fler sparade trådar där. Hårdrock-tråden Say no more. Musiktips Magnifik tråd som låter oss dela med oss av våra favoritlåtar och andra musiktips The one and only - reborn Här visar vi våra avatars och signatuer. så man slipper trådar om "vilken avatar ska jag ta?" Filmtips skitbra tråd helt enkelt. HipHop-tråden Här kan vi alla diskutera hiphop. och den tråden är inte särskilt "rörig" som du uttryckte det. Dump, Skrivbord också en bra tråd där man kan dela med sig av sina skrivbordsunderlägg. så hoppas detta var informerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tsss... Vadå inte köpt någon skiva p-c? Köpt saker/skivor med alla mina favoritband.... Sweet lovely death I'm waiting for your breath,Come sweet death on last caress... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts