Speeder Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Har ni några tips hur jag ska klara Rub out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag har klarat spelet men jag kommer inte på vilket uppdrag Rub Out var. Kan du beskriva det lite så kanske jag kan hjälpa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TobbeP Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 det var väl när man skulle döda diaz? såhär gjorde jag iallafall: stack in i huset, tog alla hans hantlangare med uzi´n väntade tills diaz stack in på sitt kontor, där plocka jag fram m4:an och sköt ett par skott i huvudet på honom. mission complete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 aha, det uppdraget Ja, det är väll bara att göra som TobbeP skrev. Fast jag föredrar att snipra honom ifrån "balkongen", alltså så att man kan stå och se in i rummet på andra våningen. Lance Vance brukade alltid dö när jag skulle ta Diaz har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts