Diver Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 När man stulit jetplanet, hur gör man sedan för att komma undan och fullfölja uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kan du beskriva uppdraget lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Man skall in i hangarfartyget och stänga av SAM sedan skall man sno ett jetplan och med det skall man ta ut några spionbåtar men man blir jagad av andra jetplan det jag undrar över är hur man fixar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Först kan du skjuta ner dom dära andra jetplanen som skjuter på dig när du har skjutit sönder dom förstör du spionbåtarna! så gjorde jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jo så långt är jag med, men finns det nåt trick? det är ju skitsvårt å få sikte på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Först kan du skjuta ner dom dära andra jetplanen som skjuter på dig när du har skjutit sönder dom förstör du spionbåtarna o sen ska du landa på det dära flygplatsen som du har köpt ute i öknen sen är det färdigt! så gjorde ja iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jo så långt är jag med, men finns det nåt trick? det är ju skitsvårt å få sikte på dom Nej du kör efter dom sen håller du tp in mellanslag för sikte sen skjuter du med shift eller Ctrl kommer inte ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ja jag vet att jag skall skjuta ner jetplanen men hur gör man för att få sikte på dom man ser dom ju bara ett ögonblick ibland å sen blir man nerskjuten själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Hm? jag cirklade bara runt lite o sköt en jädras massa misiler på dom o nån då o då träffades! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Puh! Jag har klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts