AE_Dave Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ok, håller med om att de är onödigt att klanka ner på spel. Dumt av mig att göra de. Alla har sin egen smak och åsikt. Förlåt mig om jag varit oförskämmd. Dags o lägga ner cs-snacket och -> ontopic Nån som vet några bra custom maps till ET? Favorit bland orginalen? Gillar Fueldump och Goldrush BaseRace är himla rolig custom map. Båda lagen ska attackera fiendebasen, stjäla bygglådoroch ta dem till sin egen bas för att bygga upp ett fort. Sen finns ju också temple_ mapsen, golddays_b3, chess, tron osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) BaseRace är himla rolig custom map. Båda lagen ska attackera fiendebasen, stjäla bygglådoroch ta dem till sin egen bas för att bygga upp ett fort. Sen finns ju också temple_ mapsen, golddays_b3, chess, tron osv. Temple-mapsen är skoj! Hade en skoj upplevelse för nått år sen när jag lirade ET. Hängde lite på IRC och såg att en svensk klan letade en stand-in för en pracc, med nått tyskt lag. Jag hoppade på. Klanen jag spelade med var Merge, dom hade blivit svenska mästare i RTCW tidigare de året. En rolig sak var att de inte spelat ET i mer än en vecka kanske, så de kunde knappt mapsen. Så jag fick guida dom lite smått Kul och höra när dom snackade på Vent me, lagkapten typ "Ok jag vill ha 2 engis, en medic och en soldat" och gjorde upp taktik o sånt. Dom var väldigt lugna när de spelade med, inget whine o så. Riktigt kul var de. Redigerad 24 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts