Jump to content

Wolfenstein: Enemy Territory

Air_born
 Share

Recommended Posts

Vad ska man köra på för speltyp?

Tja, vad sägs om de tillgängliga?

Campaign, stopwatch, objective, last man standing eller något liknande?? :o he he he

*EDIT*

Rofl! Säg inte att du lirar med aimbot till Wolfenstein airborn? :(

Bwahahaha, det är ju svinlätt att sikta ändå. :(

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tja, vad sägs om de tillgängliga?

Campaign, stopwatch, objective, last man standing eller något liknande??  :o  he he he

*EDIT*

Rofl! Säg inte att du lirar med aimbot till Wolfenstein airborn?  :( 

Bwahahaha, det är ju svinlätt att sikta ändå.  :P

Aimbot? Wolfenstein airborn?

Nej nej nej... :D

Air_born @ Nej för fan.. inge cheats!!! :(

Redigerad av p-c-2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ladda ner WET från hemsidan och spelade det igår, fyfan vad roligt det var :(

Dock suger jag än så länge, men jag kommer väl bli bättre :(

BTW: vad betyder "Stopwatch" alltså vad ska man göra på det?

Har inte spelat det än :o

Stopwatch används mer under klankrig än i publicspelande.

Det är som, tjá...

Först spelar ena laget som Axis och det andra som allies, sen säger vi att allies klarade av uppdraget på t.ex. 8 minuter, då byts lagen så de som var axis blir allies och tvärtom, sedan måste det nya "allieslaget" klara banan inom 8 minuter annars vinner det nya "axislaget" båda rundorna. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stopwatch används mer under klankrig än i publicspelande.

Det är som, tjá...

Först spelar ena laget som Axis och det andra som allies, sen säger vi att allies klarade av uppdraget på t.ex. 8 minuter, då byts lagen så de som var axis blir allies och tvärtom, sedan måste det nya "allieslaget" klara banan inom 8 minuter annars vinner det nya "axislaget" båda rundorna. :o

Men gud vad Komplicerat det där skulle vara då :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffa Aimbot.

ja kan fixa en åt dig om du vill

Där har vi en n00b i ett nötskal..

Samma på CS: Ehm, han oneshotade mig när jag inte ens dragit fram vapnet...

/goto www.1337h4x0rch34tz0r4n00bz0r.com

Så spelar han frid och fröjd och skrattar med sin jävla 11åriga pipröst.

Orka fuska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men gud vad Komplicerat det där skulle vara då :(

Jaaaaa! :unsure:

ET är lite mer komplicerat än t ex. *host* CS. Här räcker de inte bara o springa runt som en fjant med awp och aega. Här måste man ha bra teamplay, kunna spela sin klass osv.

Inte spelat ET på ett tag nu, men de är riktigt skoj. Vad brukar ni lira som?

Jag kör oftast engineer, man får så grymt mycke XP.Så skönt de är o lobba in en fin kill med granatgeväret, gärna flera kills på samma gång :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaaaa! :unsure:

ET är lite mer komplicerat än t ex. *host* CS. Här räcker de inte bara o springa runt som en fjant med awp och aega. Här måste man ha bra teamplay, kunna spela sin klass osv.

Jag kör oftast engineer, man får så grymt mycke XP.Så skönt de är o lobba in en fin kill med granatgeväret, gärna flera kills på samma gång :shifty:

Snaj-Pär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ET är lite mer komplicerat än t ex. *host* CS. Här räcker de inte bara o springa runt som en fjant med awp och aega.

Antar att du bara lirar public? såklart du bara lirar public. :unsure:

om du bara hade lirat ett HALVT pcw så hade du fattat att cs är mer än att springa runt och skjuta.

Där har vi en n00b i ett nötskal..
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaaaaa! :huh:

Jag kör oftast engineer, man får så grymt mycke XP.Så skönt de är o lobba in en fin kill med granatgeväret, gärna flera kills på samma gång :angry:

Brukar oftast lira som Medic, men händer att jag spelar som Field Ops och Covert Op också.

Även soldier med Mg / Mortar eller eldkastaren. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antar att du bara lirar public? såklart du bara lirar public. ^_^

om du bara hade lirat ett HALVT pcw så hade du fattat att cs är mer än att springa runt och skjuta.

Du pratar om CS nu? Ok, det kanske är mycke mer än att bara springa runt som höns. Men personligen tycker jag cs suger, vill inte veta av de. Börjat lacka på gejming överhuvudtaget. Finns mycke o säga men jag orkar inte formulera mig nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, sluta hacka på olika spel, alla spel har dåliga saker.

Jag tycker cs är ett helt okej spel, dock liras det bara på lan pga majoriteten av spelare är jävligt omogna och en stor del av de som spelar fuskar också...

vilket gör spelet trist att spela, då man ser folk som skriver massa svordomar och gnäller arslet av sig för att de dör, folk som börjar bråka, förolämpar varandra med mera. :)

Förutom det så är nog cs rätt ok. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, sluta hacka på olika spel, alla spel har dåliga saker.

Jag tycker cs är ett helt okej spel, dock liras det bara på lan pga majoriteten av spelare är jävligt omogna och en stor del av de som spelar fuskar också...

vilket gör spelet trist att spela, då man ser folk som skriver massa svordomar och gnäller arslet av sig för att de dör, folk som börjar bråka, förolämpar varandra med mera. :wacko:

Förutom det så är nog cs rätt ok. :blink:

Gaah.. hud_saytext 0 kthxnbye

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, håller med om att de är onödigt att klanka ner på spel. Dumt av mig att göra de. Alla har sin egen smak och åsikt. Förlåt mig om jag varit oförskämmd.

Dags o lägga ner cs-snacket och -> ontopic

Nån som vet några bra custom maps till ET?

Favorit bland orginalen? Gillar Fueldump och Goldrush

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, håller med om att de är onödigt att klanka ner på spel. Dumt av mig att göra de. Alla har sin egen smak och åsikt. Förlåt mig om jag varit oförskämmd.

Dags o lägga ner cs-snacket och -> ontopic

Nån som vet några bra custom maps till ET?

Favorit bland orginalen? Gillar Fueldump och Goldrush

Fueldump med sniper som tysk. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fueldump med sniper som tysk. <3

Covert Op som allies funkar rätt bra där me, iallafall när man ska ta sig in till bränseldepån. Ligga uppe på berget o snipra Krauts som mejjar ner alla som försöker reparera tanken.

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor