Air_born Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Spelar du Wolfenstein: Enemy Territory å vill ha en svensk server?? SWE Server: 81.228.58.131 Gå med i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Bah! Det är 129.242.80.58 som gäller (Arctic Warfare Alpha) Eller om man hellre vill lira etpro än etpub så 129.242.80.32 (Arctic Warfare Charlie, iofs är den offline ett tag för att-- administratören för servern råkade ha sönder sin hårddisk på något vis. hehe) http://www.student.uit.no/~paalde/games/aw/ <-- hemsida till aw servrarna. *EDIT* Ni som hatar norrmän av ingen anledning alls ska nog inte gå in dit. Redigerad 17 juli, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag tycker spelet är konstigt. Det går ju inte att döda nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag tycker spelet är konstigt. Det går ju inte att döda nån Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Vad snackar du om? Man skjuter och skjuter men de dör ju aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Man skjuter och skjuter men de dör ju aldrig. Det kanske är så att du inte träffar!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det kanske är så att du inte träffar!? Fast jag skjuter på alla jag ser så då kanske jag skjuter på mina teammates Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fast jag skjuter på alla jag ser så då kanske jag skjuter på mina teammates Om du skjuter på alla du ser så är risken stor att du gör det ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men liksom.. jag skjuter ju på de andra hela tiden och siktet är på dem men de dör ju inte :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men liksom.. jag skjuter ju på de andra hela tiden och siktet är på dem men de dör ju inte :s N3wb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men liksom.. jag skjuter ju på de andra hela tiden och siktet är på dem men de dör ju inte :s Jag kan ju inte veta om du siktar på dom Kanske bara som du tror, men är du nu så säker så vet jag inte vad det är för fel BTW: Varför skjuter du på alla du ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag kan ju inte veta om du siktar på dom Kanske bara som du tror, men är du nu så säker så vet jag inte vad det är för fel BTW: Varför skjuter du på alla du ser? Alla ser ju lika dana ut så wtf =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Alla ser ju lika dana ut så wtf =P Jag vill _INTE_ göra lumpen med dig. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag vill _INTE_ göra lumpen med dig. :| HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Alla ser ju lika dana ut så wtf =P De gör dom ju inte ord på de pkz Redigerad 17 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Han kanske spelar på någon uberkonstig server där warmup time är på typ 15 min och warmupdamage är inställt på 0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Han kanske spelar på någon uberkonstig server där warmup time är på typ 15 min och warmupdamage är inställt på 0? Vad ska man köra på för speltyp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag vill _INTE_ göra lumpen med dig. :| Tihihahahaha håller med dig :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag tycker spelet är konstigt. Det går ju inte att döda nån Skaffa Aimbot. ja kan fixa en åt dig om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts