bennyb Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Efter uppdraget Trojan voodoo missade jag att svara i telefonen en eller två gånger och nu finns det inga nya uppdrag på kartan längre. Bara symboler på taxibolaget och marinan och andra ställen jag redan äger. Hur skall jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Dom ringer igen.. kan dröja ett tag men det kommer snart att ringa i din telefon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Klara taxiuppdragen o filmstudiouppdragen o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bennyb Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Kartan ser ut som följer. Det finns alltså inga nya uppdrag och telefonen ringer inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Joo du kan ju köpa filmstudion eller malibu club och göra dom uppdragen? Redigerad 16 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bennyb Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Har ju inte tillräckligt med pengar! :s ett riktigt dilemma... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Fattas det mycket? jag hade samma problem, inte tillräckligt med pengar.. men jag rånade affärer och banken och dödade en jäävla massa så tillslut fick jag ihop det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bennyb Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ok! hur rånar man affärer förresten? aldrig fattat det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ok! hur rånar man affärer förresten? aldrig fattat det.... Du gör så att du går in i en affär.. t ex en juvelerare så tar du fram ett vapen, då kommer larmet att gå och så komemr du få 3 poliser efter dig och då kommer han som står i kassan att börja langa fram pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bennyb Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 När jag skall råna så gömmer sig bara expediten bakom disken och polisen kommer och börjar skjuta på mig. skall man skjuta på expediten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Näpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Nej då slutar han att ge dig pengar.. Men har du fixat det än eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bennyb Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Fick ihop tillräckligt med pengar för att köpa filmstudion så nu skall det nog fungera. men vad beträffar rånen funkar det inte. han gör ju inget för än ajg skjuter och då gömmer han sig och larmet går... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Fick ihop tillräckligt med pengar för att köpa filmstudion så nu skall det nog fungera. men vad beträffar rånen funkar det inte. han gör ju inget för än ajg skjuter och då gömmer han sig och larmet går... :S Konstigt.. får du inga pengar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts