Bjorneman Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Http://www.gon.se/view.phtml?id=4715 Hur tycker ni det ser ut? Tror ni det är något att satsa på när det kommer ut? Jag tycker det det ser lite "låg-budget" ut. Men tror det kan bli riktigt bra. Redigerad 15 juli, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det släpps ju snart, jag kommer fixa det lätt. Skitsamma om det är dåligt, det handlar ju om gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Lägger pengarna på något annat spel istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tycker nog inte att det värkar så bra. ska man göra ett sånt spel tycker i alla fall JAG att man inte kan blanda bling-bling-mr. flow-makkarip grej med gangzta (då syftar jag på den första bilden). tror nte att jag kommer köpa det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Lägg märke till att han som skrivit all det där heter Carl Johansson (C.J?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ja, självklart är det C.J. som har skrivit det... Det verkar... Suga Sedan en sak jag inte fattade va om D12 va rappmojs eller dom som gjort spelet :"> . Det hade varit bra om det... Va nåt annat eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det släpps ju snart, jag kommer fixa det lätt. Skitsamma om det är dåligt, det handlar ju om gatan. Jepp. Det är ju inte särskilt vanligt med sådana spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Det ser ju kul ut Ord på dig där Cortez.. Sen jag sett Blood in Blood Out så är jag rätt mkt för gäng och sådant Redigerad 16 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts