Hultenius Skrivet 31 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2002 Forumet är numera uppgraderat till Invision Board v1.0.1. Förändringarna är inte många och knappt synliga, det är bara en del buggar som har fixats till. Nästa version, Invision Board 1.1, kommer att innehålla mer och kommer om några veckor. Detta är allt som har fixats: Bugs Fixed: Various Posting bugs fixed Tighter permission checking when posting ICQ number not being saved when editing a profile via the ACP Incorrect error displayed when attempting to access a forum you don't have permission for Shortened topic titles in board view display showing partial HTML entities (credit Chrisken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Jag har tänkt på en grej!! forumet, är det inställt på engels tid eller nått för den e ju ca. 1timme fel?!? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Nej forumet är inställt att gå efter svensk tid. Men man måste ändra till sin egen tidzon i "Your Control Panel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Nej forumet är inställt att gå efter svensk tid. Men man måste ändra till sin egen tidzon i "Your Control Panel". Ok, för jag har tyckt att den inte stämt så mycket...Tack så jätte mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 Konstigt funkar perfekt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 När kommer nästa version??? Vet du vad den kommer ha för förbättringar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 (redigerad) Gå till Deras forum och kolla in. Dom arbetar ständigt med att förbättra och fixa småfel. Ok fixat nu BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 [O][T],Sep 29 2002, 02:49]Gå till Deras forum och kolla in. Dom arbetar ständigt med att förbättra och fixa småfel. där blidde det något fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 (redigerad) Jo Jag vet men Du ser länken längst ned på denna sida. Jag såg att det blev en fel länk men när Jag skulle ändra så stod det att Jag ej var inloggad. BOT Redigerad 15 november, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2002 aha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts