jaeger Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Eftersom det kommit så många nya Band topics så tänkte jag starta en ÄjSi/DiSi tråd. Förnuftigt va? Vad tycker ni om detta rock n roll band? Övergrymma ju, kommer ihåg tidigare idag efter jag hade duschat, jag satte på Highway To Hell på ganska hög volym och låtsades spela gitarr på solot, det där solot är så jävla skönt. åhh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Dom är sköna speciellt och nästa alla låtar e bra men dom här är mina favortiter: hard as a rock, thunderstruck, back in black och for those about to rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 En kompis till mig skickade en massa låtar... dom e fan as bra.. ett av mina favvoband typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Dom är väldigt bra. Finns knappt någon låt jag inte gillar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ett av dom få hårdrocks banden jag gillar . Favorit låtar: TNT High Way to Hell Thunderstruck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Skitbra band enligt mig! Alla låtarna är mumsiga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Älskar Thunderstruck texten. I was caught In the middle of a railroad track (Thunder) And I knew there was no turning back (Thunder) My mind raced And I thought what could I do (Thunder) And I knew There was no help, no help from you (Thunder) Sound of the drums Beatin' in my heart The thunder of guns Tore me apart You've been - thunderstruck Went down the highway Broke the limit, we hit the town Went through to Texas, yeah Texas And we had some fun We met some girls Some dancers who gave a good time Broke all the rules, played all the fools Yeah, yeah, they, they, they blew our minds I was shakin' at the knees Could I come again please? Yeah the ladies were too kind You've been - thunderstruck, thunderstruck Yeah yeah yeah, thunderstruck Oh, thunderstruck Yeah Now we're shaking at the knees Could I come again please? Thunderstruck, thunderstruck Yeah yeah yeah, thunderstruck Thunderstruck, yeah, yeah, yeah Said yeah, it's alright We're doing fine Yeah, it's alright We're doing fine So fine Thunderstruck, yeah, yeah, yeah, Tunderstruck, thunderstruck, thunderstruck Whoa baby, baby, thunderstruck You've been thunderstruck, thunderstruck Thunderstruck, thunderstruck You've been thunderstruck Lyssnar på den nu faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Gillar dom inte så mkt, fast farsan gör det, så man man brukar höra dom rätt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det är ett bra band, sköna låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag tycker dom är skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 De är riktigt bra...Angus är skön men han är så jävla stel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 De är riktigt bra...Angus är skön men han är så jävla stel.... Stel? Hur menar du? Jag tycker han är loosie goosie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) AC/DC är grymma som fan, som sagt, tror inte jag hört en enda dålig låt med dom Själv har mann ju LIve at Donington och Stiff Upper lip tour Munchen. Ska köpa Family Jewels när jag har pengar favoritlåt: Walk all over you Redigerad 17 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 AC/DC är grymma som fan, som sagt, tror inte jag hört en enda dålig låt med dom Själv har mann ju LIve at Donington och Stiff Upper lip tour Munchen. Ska köpa Family Jewels när jag har pengar favoritlåt: Walk all over you Jag hade Live in Donington men den e borta :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Stel? Hur menar du? Jag tycker han är loosie goosie.. Men han bara springer runt, duckwalkar och headbangar i 2 timmar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men han bara springer runt, duckwalkar och headbangar i 2 timmar.... Ja han gör något tillskillnad från vissa gitarrister.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ja han gör något tillskillnad från vissa gitarrister.. Indeed, i de flesta andra band står ju bara gitarristerna helt stilla och spelar, sen händer det att de springer runt i cirklar några varv runt scenen. Du kallar inte det för stelt Jaeger och guitarr_Fu**er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 AC/DC är jävligt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 AC/DC är jävligt bra... No shit, Sherlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 No shit, Sherlock? That's right, No shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts