Didier Sachs Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Jag har aldrig haft Vespa på San Andreas hur konstigt den än låter. Så nån kanske skulle kunna hjälpa mig Edit: (Inte Pizza Boy) Redigerad 15 juli, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Den heter faggio. jag såg den åka runt nånstans. men jag memorar inte delarna av hela spelet så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag har sett den i närheten av El Corona, vid tågstationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Konstigt egenteligen att dom nästa som "tog bort" moppen, jag kunde stegra i typ 10 min med den på Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Konstigt egenteligen att dom nästa som "tog bort" moppen, jag kunde stegra i typ 10 min med den på Vice City Mm tycker jag med.. iof så tror jag inte att den hade något annat syfte i Vice City än att man skulle göra balla stoppies med den.. grovt jobbig och tråkig att köra.. Men den finns i Las Venturas och San Fierro.. det är iaf där jag ser den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 .jag har sett den i östra los santos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har sett den i san fierro. Utanför brandstationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag såg nån vid east beach i LS har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har sett den mst vid tunneln i SF, där det stora huset med tennisbanorna och golfbanan är, är så glad när jag hittar den =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Har kört den vid flygplatsen på första ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ni som svarat, är dem parkerade eller sitter någon lirare på moppen o åker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag hart sett den flera gånger nere vid coruna beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ni som svarat, är dem parkerade eller sitter någon lirare på moppen o åker? Aldrig sett nån parkerad, bara nån som kommit och åkt på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag brukar se dom i norra LS. I rikemansområdena eller vad man ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Den körde förbi några gånger utanför mitt hus vid stranden i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 . nödvändigt o skriva vart ni sett dom... leta på vägarna.. eftersom dom kan va lite överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Den åker omkring vid flygplatsen och vid verona beach tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Står en parkerad i LV vid nå ställe Ska försöka märka ut på karta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Karta Där i Las Venturas står den på ett ställe iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Prövade göra wheelie med den nyss.. kom 3044 fötter på 101 sekunder EDIT: prövade en till gång, 12989 på 303 sekunder faggio 4 lajf! Redigerad 16 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts