elle Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag skulle vilja ha en mod som gör att man kan råna affärer saknar det väldigt mycket! kan någon hjälpa mig med det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Öh? Tillåt mig garva Nejmen, för att kunna ändra det måste du antagligen pilla i main.scm Och att göra det är svårt, för det finns t,ex. inga tutorialer till GTA San Andreas. Jag har pratat lite med Kaboom om missionkodning, eller "BASIC" som han säger Jag har suttit några dagar, och allt jag har lyckats göra är att sätta ut lite policebribes, vapen och en bil... Så om du vill ha "hjälp" med att göra en main.scm-mod, så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 ---------------> http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30037 *LÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts