Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Och slutsatsen är då: Om man vill våldföra sig på barn ska man välja den underbara katolska kyrkan. Vill man skjuta folk ska man hänge sig åt suspekta frikyrkor vars planer är att ta över jorden. Ave Maria. Pasta! THE POWER OF GOD COMPELLS YOU! THE POWER OF GOD-- Alla vill väl våldsföra sig på barn? Och ta över jorden? En oemotståndlig kombination av frestelse och godhet. Jag hatar Funnylin, and you all know why. Redigerad 17 juli, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag hatar Funnylin, and you all know why. Öh... nej. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Öh... nej. Varför? För att jag vill ha min jävla Russ-- för att han är emot mig hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag hatar Funnylin, and you all know why. Gå och häng dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Gå och häng dig! K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Gå och häng dig! Zuriz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Haha, det var ju bara ett exempel, är inte ens kristen själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Zuriz Zaltiz. Haha, det var ju bara ett exempel, är inte ens kristen själv.. Inget världherravälde och barnsex för dig alltså, tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Zaltiz. Zoetiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 E de inte Homers fassa som säger nått i stil me "You know what they say baby, great things come in pares, like you and me, and your tits...." Vilket avsnitt e de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 E de inte Homers fassa som säger nått i stil me "You know what they say baby, great things come in pares, like you and me, and your tits...." Vilket avsnitt e de? "pares"? What the fuck is that? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Funny och Pico: Lugna ner er,denna topic handlar om vad en metafor är,som ni moderatorer brukar säga:Ta det över PM! Du som är moderator här på sajten borde veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 "pares"? What the fuck is that? Tror det ska vara "Pairs". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Funny och Pico: Lugna ner er,denna topic handlar om vad en metafor är,som ni moderatorer brukar säga:Ta det över PM! Du som är moderator här på sajten borde veta det. Om du inte har märkt det så slutade Funnylin vara seriös Moderator ungefär när han bytte från Halloween temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Om du inte har märkt det så slutade Funnylin vara seriös Moderator ungefär när han bytte från Halloween temat. Tja, jag har ju en PM om min enda varning från den goda tiden. Nu tar jag nog en nostalgitripp "Du får en varning för spam och för dina duster med siana. Vi vill inte se mer sånt!" Åh, sådana minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Alla vill väl våldsföra sig på barn? Och ta över jorden? En oemotståndlig kombination av frestelse och godhet. Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Så är det här en liknelse eller en metafor? ditt flow är som en halv bicacleta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Så är det här en liknelse eller en metafor? Liknelse, ta bort "som" så blir det en metafor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts