Elander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag har tänkt på att köpa soft air guns men det känns lite dåligt när man inte är över 18,för om snuten kommer så blir dom mupp på en och ens föräldrar blir mupp 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Inte jag heller... men för pappa får jag Fast min farsa bor ju inte ens i Sverige så... Men jag brukar ändå inte kriga med softairgunz eller paintball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Fast min farsa bor ju inte ens i Sverige så... Men jag brukar ändå inte kriga med softairgunz eller paintball! Okej... jag skulle krigat för fullt om mina polare hade tonvis av vapen... men nu har dom ju inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag får inte köpa Softairguns av min morsa :'( Vadå säljer hon soft air guns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Vadå säljer hon soft air guns? Haha, Wörd ^^ @ Alpha: Köp nån annanstans då. Redigerad 21 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det är inte lönt att trimma såna dom e skit, köp en gas pistol istället, men INTE från hobbex elelr teknik eller liknande ta köp påFakeWar istället Nee... jag vill hellre spara min pengar till att köpa ett liv istället för soft airguns för flera tusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Nee... jag vill hellre spara min pengar till att köpa ett liv istället för soft airguns för flera tusen? HHAHAHAHA aegd!!!!!! Grim blev aegd av en kebab näsa!!!!! Min gammla http://guns.connect.fi/gow/gataurus.jpg Redigerad 21 juli, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nee... jag vill hellre spara min pengar till att köpa ett liv istället för soft airguns för flera tusen? Så du har inget liv nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nee... jag vill hellre spara min pengar till att köpa ett liv istället för soft airguns för flera tusen? Du kanske inte visste detta.. men man kan inte köpa ett liv.. man får fixa det själv.. Mitt tips, fixa lite kompisar.. lämna datorn då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Du kanske inte visste detta.. men man kan inte köpa ett liv.. man får fixa det själv.. Mitt tips, fixa lite kompisar.. lämna datorn då och då Säg det till grim (och elak) bäst barn programet grim: det var ett råd till dig Redigerad 21 juli, 2005 av kebab_rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej det går inte, man kan få lite bättre tryck om man köper ventiler osv? vet ej jag köpte min i butiken här i halmstad som har inomhus bana med upbygdstad kan lägga upp några bilder snart spelar rätt ofta nu på sommaren bara ta moppen o köra ned en bild sen jag blev skuten av lag kamrater, lite payback sen jag spöade dom som fan på paint ball förra sommaren Man kan visst trimma softairguns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag får inte köpa Softairguns av min morsa :'( Menar du inte att du inte får det för din morsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Man kan visst trimma softairguns Nej inte gasvapen som jag svarade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej inte gasvapen som jag svarade på Sry , såg inte att du menade gasdrivna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det är inte lönt att trimma såna dom e skit, köp en gas pistol istället, men INTE från hobbex elelr teknik eller liknande ta köp påFakeWar istället Den gick bra att trimma!!Skjöt stenhårt!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Den gick bra att trimma!!Skjöt stenhårt!!!!!!!! Man kan inte trimma gas drivna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Man kan inte trimma gas drivna Det har han inte sagt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det har han inte sagt heller. Jag trodde det efter som att vi nyss snackade om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 @Grim: Var köpte du dina Desert Eagles? Är dom gasdrivna eller fjäderdrivna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m.sandstrom Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Nee... jag vill hellre spara min pengar till att köpa ett liv istället för soft airguns för flera tusen? vill säga en sak vill man ha ett vapen som man kan spela airsoft måste man lägga ut minst 2000 kr och det verkar som att många tror att det är en sport men det e ett rollspel Redigerad 26 november, 2008 av m.sandstrom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts