Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har en P-229'a och en Ak47 med slagtåligplast och mkt metall. Ontopic nu! Hur mycket kostade dom då?, Märke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Ontopic nu! Hur mycket kostade dom då?, Märke? Hmm P-229an kostade 900spänn på nån sport och fiske affär.. Akn köpte jag på hobbex för 1600 nått tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hmm P-229an kostade 900spänn på nån sport och fiske affär.. Akn köpte jag på hobbex för 1600 nått tror jag.. Är ak47 aeg eller springer? vilket märke läg up en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Är ak47 aeg eller springer? vilket märke läg up en bild Fråga honom om han kan lägga upp en bild. OT: Har haft en Desert Eagle, fast den har jag gett åt min kusin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Fråga honom om han kan lägga upp en bild. OT: Har haft en Desert Eagle, fast den har jag gett åt min kusin. Jag skulle vilja se dig skriva efter inte såvigt på 29 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag skulle vilja se dig skriva efter inte såvigt på 29 timmar Sovigt Grim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag skulle vilja se dig skriva efter inte såvigt på 29 timmar Synd om dig? Du skriver ju lika dåligt varje dag och jag tror inte du har varit sömnlös sen du joinade här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Sovigt Grim Sovit Emil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har några av ni några extra prylar typ snubbelminor eller granatkastare? http://www.roligt.nu/Bilder/mosquito_GL_sm.jpg http://www.roligt.nu/Bilder/STAR-ACC-M18A1.jpg Hur funkar minorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Hur funkar minorna? Man Placerar ut minan på en gömmt ställe och drar ut snubbellinan, när nån trampar på linan så börjar minan tjuta väldigt högt, Alla i närheten räknas då som döda, (i tävlingar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Spelade du ochså airsoft innan elelr du vill bara känna dig mogen genom att skriva det utan anleding? .... Jag höll på med airsoft förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag höll på med airsoft förut Varför slutade du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag höll på med airsoft förut Spelade du riktig air soft eller plastigt skit från hobbex etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag skulle vilja se dig skriva efter inte såvigt på 29 timmar Finns ett flertal inlägg som jag skrivit när jag inte sovit på 30+, men sånt brukar jag inte gå runt å skryta om . Inte har jag haft nå problem med å stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det ska ju vara bolt action, noobs! Jag har en Marui VSR-10 med rödpunktsikte, som fuckar sig dock. Jag ska köpa ett kikarsikte, nån gång... http://www.wargamefever.com/wargame/images/TM-VSRPRO-S.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Det ska ju vara bolt action, noobs! Jag har en Marui VSR-10 med rödpunktsikte, som fuckar sig dock. Jag ska köpa ett kikarsikte, nån gång... Ehm... Hur hårt skjuter den? --------- Detta skulle vara coolt att ha; http://www.roligt.nu/Bilder/M1MAXI_sm.jpg Vill du ha något speciellt, extraordinärt och skilja dig lite från mängden? Då är det här ett gevär för dig. I ett utförande nästan enbart i trä och metall är detta en Rolls Royce bland soft air guns. Den drivs av gas men du måste ändå göra mantelrörelse mellan varje skott, endera genom mantelrörelse som på vanliga repetergevär, eller genom ett mycket behagligt fingergrepp som du kan montera på. Då slipper du problemet att tappa bort vad du ser i siktet när du måste släppa vapnet med ena handen för att göra mantelrörelsen. Observera dock att vapnet är mycket kraftigt i originalutförande, och är inget nybörjarvapen. För dig som är lite mer erfaren kan det dock ge en underbar spelupplevelse. Ammunition: 8 mm BB Hop up: Ja ställbar Vikt: 2000 g Längd: 910 mm Utgångshastighet: ca 157 m/s (Ajj ) Magasin: 15 BB Tillverkare: Marushin Redigerad 19 juli, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Jag skulle vilja se dig skriva efter inte såvigt på 29 timmar Det har du väl inte gjort då, för det stavas sovt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Det har du väl inte gjort då, för det stavas sovt. Nej det stavas inte sovt.. Det stavas Sovit? Men sluta klaga på varandra ang stavningen i denna topic, snacka om Airsoft! Redigerad 19 juli, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Varför slutade du då? För att jag slutade gilla det här med vapen (alltså att leka med dem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Finns ett flertal inlägg som jag skrivit när jag inte sovit på 30+, men sånt brukar jag inte gå runt å skryta om . Inte har jag haft nå problem med å stava. Vilken tur att vi har dig här! Annars kanske vi skulle ha för mycket kul utan någon tönt som påpekar stavfel och är allmänt grinig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts