Jump to content

Airsoft

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 124
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det ska ju vara bolt action, noobs! :(

Jag har en Marui VSR-10 med rödpunktsikte, som fuckar sig dock. Jag ska köpa ett kikarsikte, nån gång...

Ehm...

Hur hårt skjuter den?

---------

Detta skulle vara coolt att ha;

Vill du ha något speciellt, extraordinärt och skilja dig lite från mängden? Då är det här ett gevär för dig. I ett utförande nästan enbart i trä och metall är detta en Rolls Royce bland soft air guns. Den drivs av gas men du måste ändå göra mantelrörelse mellan varje skott, endera genom mantelrörelse som på vanliga repetergevär, eller genom ett mycket behagligt fingergrepp som du kan montera på. Då slipper du problemet att tappa bort vad du ser i siktet när du måste släppa vapnet med ena handen för att göra mantelrörelsen. Observera dock att vapnet är mycket kraftigt i originalutförande, och är inget nybörjarvapen. För dig som är lite mer erfaren kan det dock ge en underbar spelupplevelse.

Ammunition: 8 mm BB

Hop up: Ja ställbar

Vikt: 2000 g

Längd: 910 mm

Utgångshastighet: ca 157 m/s (Ajj :o:( )

Magasin: 15 BB

Tillverkare: Marushin

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ett flertal inlägg som jag skrivit när jag inte sovit på 30+, men sånt brukar jag inte gå runt å skryta om :o.

Inte har jag haft nå problem med å stava.

Vilken tur att vi har dig här! Annars kanske vi skulle ha för mycket kul utan någon tönt som påpekar stavfel och är allmänt grinig. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor