GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har du trimmat din m11a eller? Vart köpte du den? Funderar på att köpa en till. Nej det går inte, man kan få lite bättre tryck om man köper ventiler osv? vet ej jag köpte min i butiken här i halmstad som har inomhus bana med upbygdstad kan lägga upp några bilder snart spelar rätt ofta nu på sommaren bara ta moppen o köra ned en bild sen jag blev skuten av lag kamrater, lite payback sen jag spöade dom som fan på paint ball förra sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nej det går inte, man kan få lite bättre tryck om man köper ventiler osv? vet ej jag köpte min i butiken här i halmstad som har inomhus bana med upbygdstad kan lägga upp några bilder snart spelar rätt ofta nu på sommaren bara ta moppen o köra ned en bild sen jag blev skuten av lag kamrater, lite payback sen jag spöade dom som fan på paint ball förra sommaren Okej, men vet du några bra online airsoft butiker? Har inga där jag bor :S eller en finns.. men finns inga skojj där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Okej, men vet du några bra online airsoft butiker? Har inga där jag bor :S eller en finns.. men finns inga skojj där Jag tycker fakewar e bäst, om du tycker något e dyrt där gämför då med combatzone så du får det billigaste.... sen finns det massa japanska sidormed som e ännubiligare.. ska försöka få tag i dom snart så kan jag länka här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag tycker fakewar e bäst, om du tycker något e dyrt där gämför då med combatzone så du får det billigaste.... sen finns det massa japanska sidormed som e ännubiligare.. ska försöka få tag i dom snart så kan jag länka här. Tack. Ska nog köpa en sån m11a som du har och en desert eagle. Ska leta runt lite efter dom billigaste sidorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tack. Ska nog köpa en sån m11a som du har och en desert eagle. Ska leta runt lite efter dom billigaste sidorna Japp gör så, m11 e skit bra skuter lånhgt o hårt som fan en bild på min m11 o ja det e runk papper undersängen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Japp gör så, m11 e skit bra skuter lånhgt o hårt som fan en bild på min m11 o ja det e runk papper undersängen :"> Offtopic: Najs runk papper Ontopic: Hittade en m11a på combatzone "Airsoft Machinegun, GBB, INGRAM M11, Cobray, black" e det en sån du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Offtopic: Najs runk papper Ontopic: Hittade en m11a på combatzone "Airsoft Machinegun, GBB, INGRAM M11, Cobray, black" e det en sån du har? Haha ja jag e förlat för att slänga så det blir tömning en gång i månaden märket på m11 e kwa så ta den... enda dåliga med min var att jag fick ett skit dåligt magg till som gör att den hänger sej hela tide men jag har köpta massa nya nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 För mig känns det som jag har vuxit ifrån att leka med vapen. nu är jag inne på att samla på klistermärken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) För mig känns det som jag har vuxit ifrån att leka med vapen. nu är jag inne på att samla på klistermärken. Spelade du ochså airsoft innan elelr du vill bara känna dig mogen genom att skriva det utan anleding? .... Redigerad 18 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Haha ja jag e förlat för att slänga så det blir tömning en gång i månaden märket på m11 e kwa så ta den... enda dåliga med min var att jag fick ett skit dåligt magg till som gör att den hänger sej hela tide men jag har köpta massa nya nu Japp, det var en kwa köper kanske den sen måste låna pengar av farsan isf har precis slösat mina pengar på nått annat Redigerad 18 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har några av ni några extra prylar typ snubbelminor eller granatkastare? http://www.roligt.nu/Bilder/mosquito_GL_sm.jpg http://www.roligt.nu/Bilder/STAR-ACC-M18A1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har några av ni några extra prylar typ snubbelminor eller granatkastare? http://www.roligt.nu/Bilder/mosquito_GL_sm.jpg http://www.roligt.nu/Bilder/STAR-ACC-M18A1.jpg Vill ha en granatkastare, det e soft men dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vill ha en granatkastare, det e soft men dyrt Och jag vill ha en pansarvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Och jag vill ha en pansarvagn Menade en soft air gun granatkastare ffs Vill ha en atom bomb som jag kan peta upp i din näsa och spränga den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Menade en soft air gun granatkastare ffs Vill ha en atom bomb som jag kan peta upp i din näsa och spränga den Jag vet vad du menar. Faktist.. Har du gått å blitt självmordsbombare. Redigerad 18 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag vet vad du menar. Faktist.. Har du gått å blitt självmordsbombare. Aa, fan.. blev arab för 1 timme sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Aa, fan.. blev arab för 1 timme sen Eller 18 åring engelsman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Eller 18 åring engelsman? Mm, fyllde år 4 ggr på 1 timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Har en P-229'a och en Ak47 med slagtåligplast och mkt metall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Aa, fan.. blev arab för 1 timme sen Fråga honnom ifall han vill ha vitlöks sås på kebab pizzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts