Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Här kan man prata om den roliga "sporten".. Ska själv börja spela senare i sommar.. har beställt vapen och utrustning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Här e det jag spelar med, inget spring bajs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Riktiga grejjor grim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har en Fa-mas och en ak-47:a och en Delta Elite som jag byggt om till ett Automat hagel.. Lägger upp bilder om så önskas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Riktiga grejjor grim Ja det e klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Äsch lägger upp mina ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Här e det jag spelar med, inget spring bajs inte Hur mycket har du betalat för allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hur mycket har du betalat för allt? Typ 9 papp med alla magg o tillbehör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Typ 9 papp med alla magg o tillbehör Shieet....Du måste ha JÄVLIGT kul med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Äsh grabbar! Sådana där grejjor e inge kul Ingen kraft i dom alls :/ Paintball I dear say! Har en Icon Z markör som är hyfsat bra tryck i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Äsh grabbar! Sådana där grejjor e inge kul Ingen kraft i dom alls :/ Paintball I dear say! Har en Icon Z markör som är hyfsat bra tryck i Men paintball är så fult! Det är så fula vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Äsch lägger upp mina ändå.. Najs. hur mkt och vart köpte du dom? *tänker köpa sånna och ta med till skolan o skjuta alla i ögona* Edit: det e finns väl flera skjut-mode eller va man kallar det på dom? (semi, burst och full auto) Redigerad 15 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Äsh grabbar! Sådana där grejjor e inge kul Ingen kraft i dom alls :/ Paintball I dear say! Har en Icon Z markör som är hyfsat bra tryck i Det e nog lite mer tryck i sånna här soft airguns mer rekyl iaf... skuter lika hårt fast mindre kula och ser /käns coolare men paint boll e kul som fan med, om man har långsamare refexer i air soft går kulorna fortare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Men paintball är så fult! Det är så fula vapen! Ehh? Där har du FEL, dom e jävla snygga faktiskt Idag är dom väldigt moddade och snygga.. tror du tänker på gammla risiga modeller som är rosa och repiga och ... ja du vet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ehh? Där har du FEL, dom e jävla snygga faktiskt Idag är dom väldigt moddade och snygga.. tror du tänker på gammla risiga modeller som är rosa och repiga och ... ja du vet =) Dom snygga o bra idag kostar ju mer än air soft gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Det e nog lite mer tryck i sånna här soft airguns mer rekyl iaf... skuter lika hårt fast mindre kula och ser /käns coolare men paint boll e kul som fan med, om man har långsamare refexer i air soft går kulorna fortare 1. Det är inte mer tryck i soft airguns med rekyl än en paintball markör. 2. Det gör MYCKET ondare med större kulor (paintballkulor och gumball.. gummi kulor allså, STORA JÄVLA BLÅMÄRKEN SOM SVULLNAR UPP! ) 3. I paintball behöver man ha snabbare reflexer. kulan går fort som fan. 4. i air soft går kulorna INTE fortare. Tro mig, jag kan dom här grejjorna ÄDIT: vad kostar en snygg och bra airsoft då? Redigerad 15 juli, 2005 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 1. Det är inte mer tryck i soft airguns med rekyl än en paintball markör. 2. Det gör MYCKET ondare med större kulor (paintballkulor och gumball.. gummi kulor allså, STORA JÄVLA BLÅMÄRKEN SOM SVULLNAR UPP! ) 3. I paintball behöver man ha snabbare reflexer. kulan går fort som fan. 4. i air soft går kulorna INTE fortare. Tro mig, jag kan dom här grejjorna ÄDIT: vad kostar en snygg och bra airsoft då? Det börjar blöda med soft air guns o då menaj ga inte på 1 meter avstånd heller du har nog skutigt med något bajs från hobbex jag pratar om riktiga grejjer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det börjar blöda med soft air guns o då menaj ga inte på 1 meter avstånd heller du har nog skutigt med något bajs från hobbex jag pratar om riktiga grejjer! En bra och snygg paintball kostar runt 1200 kr Det du nämnde att det börjar blöda e för att kulan är så liten och ger ett tryck på en sån liten yta, detta tyder heller inte på att det gör mycket ondare bara för att det börjar blöda.. Jag hade på mig 2 par tjocka brallor och fick flera skott på vaderna, där snackar vi smärta (skotten kom från långt avstånd) och sår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det börjar blöda med soft air guns o då menaj ga inte på 1 meter avstånd heller Jo, min kusin har skjutit mig i benet med en M4 liknande soft air gun, fick ett feting sår :S han stog kanske 10 meter bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 En bra och snygg paintball kostar runt 1200 kr Det du nämnde att det börjar blöda e för att kulan är så liten och ger ett tryck på en sån liten yta, detta tyder heller inte på att det gör mycket ondare bara för att det börjar blöda.. Jag hade på mig 2 par tjocka brallor och fick flera skott på vaderna, där snackar vi smärta (skotten kom från långt avstånd) och sår. Jag har spelat paint boll flera gångerr det gör lika ont som o få en susning av skott i låten samma sak... fast jag före drar soft air... jag känner en som spelar paint ball o hans kostade ty p5-7 tusen, han säger allt som ligger vid 0-3000 e skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts