MyggaN Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag fattar inte hur man skriver in fusken...det händer ingenting när man väl trycker in dom på kontrollen... sen en till fråga... - Jag har kommit upp till 64% nu och jag får fan inga uppdrag längre...telefonen ringer inte...och det finns typ inget mer att göra än att köra dirt ring och sånna saker. Kommer det fler uppdrag eller? MVH //MyggaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 1.inget svårt att skrva in dom...det e bara att skrva in dom när som helst....om du lyckas så står de "Cheat Enabled" uppe i kanten 2.KÖP Malubi Club för 120 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 2.KÖP Malubi Club för 120 000 Har han klarat 64% borde han ha fixat Malibu Club för längesen.. De du ska göra nu är alltså att hämta alla Hidden Package och liknande, i princip har du alltså klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rorre Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Har han klarat 64% borde han ha fixat Malibu Club för längesen.. De du ska göra nu är alltså att hämta alla Hidden Package och liknande, i princip har du alltså klarat spelet. Jaah va fan troru egentligen?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts