SkejtDEDDE Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Hej allihpa! Jag saknar data2 till mitt gta vice city... till install alltså! men jag undrar bara om där är någon där ute som möljligtvis har data2.... i så fall så undrar jag om jag skulle kunna få den...? snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Köp spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SkejtDEDDE Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Have no money, man! Vet du någon som har data2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Räkna inte med någon hjälp härifrån då warez är förbjudet att prata om på detta forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Exakt.. så gå och köp det istället.. Kanske ska börja stödja R*? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ja vi vill inte se människor med kopierade Rockstar spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Hej allihpa! Jag saknar data2 till mitt gta vice city... till install alltså! men jag undrar bara om där är någon där ute som möljligtvis har data2.... i så fall så undrar jag om jag skulle kunna få den...? snälla! Läs reglerna.. lust att skriva ord som jag inte får nämna så jag låter bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tro mig spelet blir inte hälften så kul om det är nerladdat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Tro mig spelet blir inte hälften så kul om det är nerladdat.. Varför skulle det spela roll? får man ej samma version om mn laddar ner eller? aldrig provat sj nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Varför skulle det spela roll? får man ej samma version om mn laddar ner eller? aldrig provat sj nämligen. Det handlar om något i hjärnan tror jag Det blir mycket roligare om man köper det (särskilt efter att man har slitit ihop till det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts