tommy killer Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det har jag visst så håll keft Det stavas håll käft. Inte keft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det stavas håll käft. Inte keft. Jag vet att det stavas käft,jag är medveten om att jag skriver keft,det gör jag oftatst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jaja Elander, Du kan få leka med dina låtsas smurfar ifred nu. Jag tycker att de e bättre känsla i "nfsu2" än det är i "srs", Fast sen så är ju grafiken mkt mkt finare i srs så om du inte bryr dig så mkt om känslan och mest spelar för modifieringen och grafiken så, Go for it! EDIT: Sry Hummler för offtopic. Okej okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det kommer man ju kunna på Need For Speed - Most Wanted Jo. Fast i NFS:MW kan man inte ta skada (i alla fall inte att döma av trailrarna). Det kan man i SRS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jo. Fast i NFS:MW kan man inte ta skada (i alla fall inte att döma av trailrarna). Det kan man i SRS! Hur blir skadorna i SRS ? Är dom verkliga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hur sparar man i SRS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts