Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Är spelet bra ? Har aldrig hört talas om det innan men hitta det på cdon.com nyss.. ajja någon som vet hur det är, om det är likt NFSU o.s.v ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Är spelet bra ? Har aldrig hört talas om det innan men hitta det på cdon.com nyss.. ajja någon som vet hur det är, om det är likt NFSU o.s.v ? Vet inte... Fick dåligt betyg av gamereactor... Och CUBE (men där fick NFSUG2 samma betyg). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Tycker det är lite små kul, ett FETT + är att man kan bli jagad av polisen. Redigerad 15 juli, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tycker det är lite små kul, ett FETT + är att man kan bli jagad av polisen. Det kommer man ju kunna på Need For Speed - Most Wanted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det kommer man ju kunna på Need For Speed - Most Wanted Offtopic: När släpps det ? xD Ontopic: Finns där mycket dekaler och sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Offtopic: När släpps det ? xD Ontopic: Finns där mycket dekaler och sånt ? Nån gång i november Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Offtopic: När släpps det ? xD Ontopic: Finns där mycket dekaler och sånt ? Jag har redan spelat det för ett halvår sedan Och det är inte värt att köpa. JAG HAR SPELAT DET! :"> genom ett sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Jag spelade Juiced ungefär 8 månader innan det kom till USA. Kukmätning Redigerad 15 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag har redan spelat det för ett halvår sedan Och det är inte värt att köpa. JAG HAR SPELAT DET! :"> genom ett sätt Dwt har du inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag spelade Juiced ungefär 8 månader innan det kom till USA. Kukmätning LOL jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Dwt har du inte! Det har jag visst så håll keft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det har jag visst så håll keft Vart då!! Och HUr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vart då!! Och HUr Laddat ner och lagt på min xbox och börjat spelat. svårt? nej Men det var för typ 5 månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Laddat ner och lagt på min xbox och börjat spelat. svårt? nej Men det var för typ 5 månader sen Fick han att erkänna warez!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jaha och det du försöker få fram med det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Laddat ner och lagt på min xbox och börjat spelat. svårt? nej Men det var för typ 5 månader sen Det roliga är att ingen release grupp har släppt det. Så du sitter där och ljuger som ett fån! EDIT: 2005-04-11 Electronic Arts offentliggjorde i dag att Need for Speed™ Most Wanted är under produktion. 2005-07-14 Need for Speed Most Wanted är för närvarande under utveckling i EA Kanada:s studio och beräknas få svensk premiär i november 2005. Tagit det ifrån http://www.electronicarts.se Så Elander, hur kan du ha spelat ett spel för 5 månader sen som för 2 dagar en fortfarande var under produktion? Byggt en egen tidsmaskin och spelat det där eller? Redigerad 15 juli, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det roliga är att ingen release grupp har släppt det. Så du sitter där och ljuger som ett fån! EDIT: 2005-04-11 Electronic Arts offentliggjorde i dag att Need for Speed™ Most Wanted är under produktion. 2005-07-14 Need for Speed Most Wanted är för närvarande under utveckling i EA Kanada:s studio och beräknas få svensk premiär i november 2005. Tagit det ifrån http://www.electronicarts.se Så Elander, hur kan du ha spelat ett spel för 5 månader sen som för 2 dagar en fortfarande var under produktion? Byggt en egen tidsmaskin och spelat det där eller? LOL, mest ägd xD Men detta va iofs mega offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jaha och det du försöker få fram med det är? HAHAH Jävla n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det roliga är att ingen release grupp har släppt det. Så du sitter där och ljuger som ett fån! EDIT: 2005-04-11 Electronic Arts offentliggjorde i dag att Need for Speed™ Most Wanted är under produktion. 2005-07-14 Need for Speed Most Wanted är för närvarande under utveckling i EA Kanada:s studio och beräknas få svensk premiär i november 2005. Tagit det ifrån http://www.electronicarts.se Så Elander, hur kan du ha spelat ett spel för 5 månader sen som för 2 dagar en fortfarande var under produktion? Byggt en egen tidsmaskin och spelat det där eller? Kanske inte 5månader sedan...men jag har spelat det för ett bra tag sen, Ja! Warez sanningen jag har redan spelat det och det suger getpung! Ni får tro vad ni vill men jag har spelat det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Kanske inte 5månader sedan...men jag har spelat det för ett bra tag sen, Ja! Warez sanningen jag har redan spelat det och det suger getpung! Ni får tro vad ni vill men jag har spelat det.... Jaja Elander, Du kan få leka med dina låtsas smurfar ifred nu. Jag tycker att de e bättre känsla i "nfsu2" än det är i "srs", Fast sen så är ju grafiken mkt mkt finare i srs så om du inte bryr dig så mkt om känslan och mest spelar för modifieringen och grafiken så, Go for it! EDIT: Sry Hummler för offtopic. Redigerad 16 juli, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts