Jump to content

Mobbad?

T-Ryder
 Share

Är du mobbare eller mobbad?  

85 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

.inget av dom.

en gång så så börja en snubbe reta mig och min kompis, först brydde vi oss inte men han fortsatte så då börja vi reta honom. då sa han till en lärare att vi mobba honom. grejen va också att när han reta oss så retade vi tillbaka och då gjorde ju han tillbaka också och så gick det så fram o tillbaka. det kan man ju inte heller påstå att det är mobbing. det tycker inte jag i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VOTE: Mobbad

Jag är ofta rädd för att gå till skolan. Det finns inga jag vill träffa där. Alla är elaka mot mig. Kallar mig fula saker och slår mig. Jag har inga kompisar och alla hatar mig. När jag kommer hem plockar jag fram kakor och chips ur garderoben och äter och gråter. Ibland skär jag mig i armarna och skriver dikter också.

Yeah, it's late as hell. Shit.

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Inget av åååvan

Klart man blivit retad för något och att man har retat andra för något, har väl alla, dock inget allvarligt

Utom dom där 7 åren jag brukade slå ner Olof och trycka ner hans feta lilla huvve i toan och spola ett par gånger...hehe brukade alltid ta hans pengar också, om han hade med sig några...hans familj var tydligen jävligt fattig, sa han iaf...jag svarade bara med att trasa sönder killens kläder och spotta lite på han...

Visst fan är det sent...men jag är hungrig...let it snow, let it snow, let it snow...got damnit! ITS LIKE A VIRUS!!! AHHHH!!!

Redigerad av Liquid_Ice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har blivit kallad "Curunir" hela sjuan (bara för att en av mina så kallade kompisar skrek ut det över hela skolan, inom två dagar så sa folk jag inte ens känner det) så jag kan nästan räkna mig som lite smått mobbad.

Dock inte något som jag tar illa upp av, fast man kan bli lite less ibland. <_<

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk som mobbar andra är oftast folk som inte trivs med sig själv, folk som har svårt att vara sig själva och försöker vinna respekt.

Jag som alla redan vet är mobbad men inte i form av ord eller slag. Folk utför psykisk terror i form av ignorans eller suckar och stönar. Mobbing är ett problem som finns och alltid kommer att finnas tyvärr, detta förekommer dock mer i dagens samhälle än förr i tiden, detta tror jag är pga att föräldrar och skolan har blivit slappare. Jag har varit mobbad sedan 4an och det var ingen som upptäckte det förens 8an, men ingen förändring skedde, jag såg heller ingen anledning att byta klass då det bara var nian kvar att gå i och tänkte att jag lika gärna kunde gå nian ut vilket jag gjorde. Detta var en stor förändring i mitt liv, jag slapp hela klassen och tänkte att jag skulle börja om på nytt i gymnasiet. Men icke sade nicke, så var det ej. När jag väl började gymnasiet så fortsatte detta i form av psykisk terror. Som jag skrev i ena annan topic som mår jag dåligt pga att jag inte har några vänner utan bara min familj. Jag kan inte förstår att man inte lägger ner mera tid och resurser på att motverka mobbning. Det är ett levande problem.

Ha det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor