T-Ryder Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Ja, som Pollen lyder är du mobbare eller mobbad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Varken eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Inget av dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Var mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Blev mobbad för 3 år sen, har mobbat dom som mobbade mig då i 2 år nu Muhauhauah Revenge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vote: Inget av ovan. Har dock varit mobbad :'( . Idag känner sig dock inte mobbarsvinen så värst bra... Ingen av dom har klarat sig in på gymnasiet , och brudarna har börjat digga mig mer än dom... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Inget av dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Var mobbad för 3½ år sen under ett halvår. Redigerad 15 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vet inte, men valde mobbad.. Fanns inte så många andra alternativ. Dem vågar inte säga saker till mig eller röra mig men de utför psykisk mobbning. De ignorerar mig och utnyttjar mina kunskaper inom datorer m.m. men jag passar bara vid de tillfällerna och aldrig annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Null.. Var mobbad från 6års till 6an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om jag varit mobbad, vad tar man då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om jag varit mobbad, vad tar man då...? Frågan är om du ÄR mobbare eller mobbad, om du har varit mobbad får du ta alternativet inget av åvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Inget av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Jag är inte mobbare och inte mobbad. Tur är väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Vote: Inget av ovan, men jag har varit mobbad och mobbat i min lågstadieperiod. Redigerad 15 juli, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Inget av åvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har aldrig mobbat eller blivit mobbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Jag röstar för att sticka ut ur mängden på "inget av ovan" *Tittar upp på alternativen* Fan, slagen av stavningen... Redigerad 15 juli, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Vote: INget av åvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts