Foo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 http://www.nordichardware.se/nyhet,7669.html Tänk bara vilka möjligheter: Stealt-Bilar och Plan TV-Tidningar... och annat från "Minority Report" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Fan vad soft! Den kommer säkret kosta några 10-tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Stealth-bilar? Det tror jag knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Lär ju inte kosta nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Stealth-bilar? Det tror jag knappast Allt är möjligt! --------- En sån ska jag fan köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Stealth-bilar? Det tror jag knappast Varför inte? Fyll hela bilen med skärmar och koppla var och en till motsvarnade kamera på motsatt sida av bilen... Redigerad 16 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Varför inte? Fyll hela bilen med skärmar och koppla var och en till motsvarnade kamera på motsatt sida av bilen... Vaga aka i ett osynligt fordon.. Chansen okas med nagra miljoner att do i trafikolycka med en osynlig bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vaga aka i ett osynligt fordon.. Chansen okas med nagra miljoner att do i trafikolycka med en osynlig bil.. Logik är läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Logik är läskigt. Jag vet inte riktigt om vi forstog varandra har men om du stannar for rott ljus med din osynliga bil och det kommer en bil bakom dig, en massa ungar passerar gatan, vad ska du da gora? Klart att han aker fram till "stopstrecket". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag vet inte riktigt om vi forstog varandra har men om du stannar for rott ljus med din osynliga bil och det kommer en bil bakom dig, en massa ungar passerar gatan, vad ska du da gora? Klart att han aker fram till "stopstrecket". Jag har redan bugat mig för dina logiska slutsatser, vad mer begär du? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag vet inte riktigt om vi forstog varandra har men om du stannar for rott ljus med din osynliga bil och det kommer en bil bakom dig, en massa ungar passerar gatan, vad ska du da gora? Klart att han aker fram till "stopstrecket". Jo, ja... i.o.f.s, men jag tänkte mer att använda innom militären... Osynliga Stridsvagnar på Slagfältet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Jo, ja... i.o.f.s, men jag tänkte mer att använda innom militären... Osynliga Stridsvagnar på Slagfältet Så har nån stackare ställt sig på vägen med sin pansarvagn och så kommer en annan i framrusande fart, oj vad det ska smälla xP (Inte explosion då) Redigerad 16 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jo, ja... i.o.f.s, men jag tänkte mer att använda innom militären... Osynliga Stridsvagnar på Slagfältet Osynliga stridsvagnar hjälper inte radar finns det en grej som heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Logik är läskigt. Åä och ö är läskigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Osynliga stridsvagnar hjälper inte radar finns det en grej som heter.. Men så kan man ju bygga en stealth-tank också.. Precis som flygplan/helikoptrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Men så kan man ju bygga en stealth-tank också.. Precis som flygplan/helikoptrar Ja det kan man ju göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Så har nån stackare ställt sig på vägen med sin pansarvagn och så kommer en annan i framrusande fart, oj vad det ska smälla xP (Inte explosion då) Värst va alla var negativa till Stealth-grejjor då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Stealth - mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Men osynliga stridsvagnar skulle va kul i battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jo, ja... i.o.f.s, men jag tänkte mer att använda innom militären... Osynliga Stridsvagnar på Slagfältet Verkar fegt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts