Toki Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 När jag spelar san andreas så hänger det sig ibland,det stängs inte alltid av när det hänger sig,men ofta. Vet någon vad problemet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Kan vara att du har för höga inställningar så din dator int klarar det.. försök sänka dem å testa igen... Redigerad 15 juli, 2005 av RanDo0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Okej,men en fråga till: Varför hackar spelet sig jätteofta?! Det är inte det att min dator är för slö heller! Någon som har lösningar eller varit med om samma problem? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det har hänt mig med. Spelet hängde sig i början, så jag sänkte upplösningen så blev det allt bra! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det har hänt mig med. Spelet hängde sig i början, så jag sänkte upplösningen så blev det allt bra! =) Men det hjälpte inte mig,jag testade att sänka ALLT till det lägsta,men det hjälpte inte.! :'( Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Får dålig dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Får dålig dator? Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.00GHz Minne: 512 Mb Ram GrafikKort: GeForce4 Mx 440,64 Mb -------------------------------------- Borde funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Grafikkortet är ju inte toppklass men du kanske har värmeproblem, prova att öppna ena sidan av chassit och ställa en bordsfläkt där och se om det hjälper. Prova även att uppdatera diverse drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts