tompah Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tänkte bara höra om någon vet ifall det går att ändra radarstorleken på ps2, försökt men inte lyckats... men det stör mig grymt mkt att den är så pass liten att jag måste gå fram till tv'n för att se vart jag är Sen har jag även en till fråga, vart fan sitter R3 knappen? Jag har inte spelat ps2 så länge men hur mkt jag än letar finns det ingen r3 knapp på min kontroll iaf hehe någon som kan förklara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Rdaren kan man inte ändra storlek på. Och R3 är den spakne som är till höger tror jag. Tryck in den och du har tryckt på R3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 R3 står för Right och sitter som tompha sa, på höger sida av kontrollen, alltså den högra styrspaken. Tryck ner den. Vad gäller kompassen så kan man inte göra något åt att den är så liten. Själv så sitter jag så pass nära tv:n att jag slipper det problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Köp en feting tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tompah Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Tack så mycket för hjälpen, tråkigt det där med radarn bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts